Camoufleren boorgaten topkofferbevestigingssysteem

Matspontius

MF'er
4 aug 2006
58
0
Den Haag
Hallo,

Ik heb een fraaie BMW K100RS 16v gekocht. Nu zit er op de achterkant een bevestigssysteem voor een topkoffer. Maw daar zitten vier boorgaten (zie foto). Iemand een goed idee hoe ik dit fraai kan wegwerken?? Het bevestigingssysteem gaat eraf, geen gezicht namelijk. Alvast bedankt voor jullie hulp.

Mvg,
Mats

Bijlage: 9f_1_b.JPG
 
full
full

full
full



:+

nou ja, anders zou je kunnen plamuren en dan in de goede kleur spuiten...
 
Ja, grappig. Zou een mogelijkheid zijn als het 1 gat was. Maar 4 emblemen is wat te veel van het goede. Er zullen toch wel meer mensen met dit probleem kampen. En tja, plamuren en dan exact dezelfde kleur vinden is vrijwel ondoenlijk.

Groeten,
Mats.
 
Kijk of je bij een automaterialenzaak van die afdichtings dopjes voor antennegaten kunt kopen. Die zijn er in zwart en chroom.
 
Ja, grappig. Zou een mogelijkheid zijn als het 1 gat was. Maar 4 emblemen is wat te veel van het goede. Er zullen toch wel meer mensen met dit probleem kampen. En tja, plamuren en dan exact dezelfde kleur vinden is vrijwel ondoenlijk.

Groeten,
Mats.
Een beetje spuiter maakt zonder problemen dezelfde kleur na dus is in mijn ogen een prima optie
 
Het licht eraan hoeveel je wilt/ kan uitgeven.
1:
Een beetje spuiter maakt zonder problemen dezelfde kleur na dus is in mijn ogen een prima optie
idd, een goede spuiter kan precies meten welke kleur het is en zo plaatselijk of geheel spruiten.

of 2:

Kijk of je bij een automaterialenzaak van die afdichtings dopjes voor antennegaten kunt kopen. Die zijn er in zwart en chroom.
Conrad heeft ook kunstof doppen voor dit doel :Y
1 zal duurder zijn dan 2 maar wel mooier (in mijn ogen).
 
net even getjekt bij Conrad
(heb ze zelf ook nodig nl O-) )

full
 
Het nadeel van deze afdekdopjes is dat ze niet waterdicht zijn.
Een slotbout, carroseriering en moertje?

FF wat anders; een bagagerekje misschien?
K-tail2_erik2.gif
 
gewoon 4 rvs imbusjes of bolkopjes erop zetten, beetje bling op je beamer kan geen kwaad (rappers doen het ook en je hebt al een 18" velg )
 
Dat spuiten lijkt me dan toch de beste optie. Enig idee hoe ik aan zo´n vakman kom en hoe duur dat ongeveer is??

Groeten,
Mats
 
Terug
Bovenaan Onderaan