Campingwaanzin tijdens TT

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik verwacht meer foto's in dit topic met allerlei geschifte tt-dingen.

OK dan:


full


full


full


full


:+
 
Laatst bewerkt:
De eer aan jezelf houden en 100 euro betalen???

Ik rijd nog liever door hem heen met mijn motor, dan neem ik de krasjes en spetters wel voor lief
 
Mss tegen de TT van volgend jaar een zwarte lijst opstellen van campings, zijn toch de MF'ers al gewaarschuwd ;)
 
Mss tegen de TT van volgend jaar een zwarte lijst opstellen van campings, zijn toch de MF'ers al gewaarschuwd ;)

Gelukkig, alleen jammer dat er zo steeds minder keus overblijft...

Ik hoopte in dit topic ook wat meer gekke foto's te zien, vooral de rockshow heb ik erg graag op de foto of film !
 
Ik dacht dat R6 rijders stoere mannen waren, maar die betalen dus gewoon een zeikerd?
Hij had idd een middelvinger kunnen krijgen, was dan ook mooi weggereden. Maarja, ik rijd dan weer geen supersport :+ :P :] :)
 
Is er toevallig een geluidsfragment van die middelste foto? _O-

Haha ik zal eens vragen aan mijn buurman, daar is dat ding van. Maar van al die burn outs brullen werd de motor niet vrolijk, op een gegeven moment kwam een drijfstang even een kijkje nemen buiten het blok })
 
Haha ik zal eens vragen aan mijn buurman, daar is dat ding van. Maar van al die burn outs brullen werd de motor niet vrolijk, op een gegeven moment kwam een drijfstang even een kijkje nemen buiten het blok })

We want pics!!! *O*

De arme drijfstang werd misschien een beetje claustrofobisch in dat nare donkere blok... O-)
 
Ja Koos is goed bezig :Y
Ik weet nu ook wel zeker dat hij onze tap en geluidsinstallatie heeft gejat :(
De laatste avond nog even met ons groepje (40 man) een kleine 1000 euri omzet gegenereerd bij die paarde...... :r
volgende keer toch nog maar eens kijken of we nog iets van genoegdoening kunnen halen bij kosie :Y
Ik kan bijna niet wachten op 5 dec!!!! want de sint was er bij en heeft alles genoteerd!!! *O*
( toch maar eens voor een andere auto kijken???? O-) )
TT CAMPING Dijkstra.....? :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan