Campingwaanzin tijdens TT

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja Koos is goed bezig :Y
Ik weet nu ook wel zeker dat hij onze tap en geluidsinstallatie heeft gejat :(
De laatste avond nog even met ons groepje (40 man) een kleine 1000 euri omzet gegenereerd bij die paarde...... :r
volgende keer toch nog maar eens kijken of we nog iets van genoegdoening kunnen halen bij kosie :Y
Ik kan bijna niet wachten op 5 dec!!!! want de sint was er bij en heeft alles genoteerd!!! *O*
( toch maar eens voor een andere auto kijken???? O-) )
TT CAMPING Dijkstra.....? :N

Oh ja, die 1000 euri was excl 40 x 10 euri voor een plekje van 300 M2 voor 20 tenten, 15 motoren en 2 pooierbakken.
En elke morgen een gebakken eitje van 5 euri
HMMMM......ook nog 600 pop (per nacht he') :Y
 
TT-Weekend meegemaakt op camping Jan & Bertha. Werden bijna van de camping afgetrapt omdat een aantal van onze groep ONZE EIGEN partytent aan't slopen waren _O-
Een kereltje van nog geen 18 die in een hoogspanningsmast klimt en daar een kratje bier? en een vlag achterlaat mag allemaal :X
En over gejat gesproken, bij ons de 1e avond 2 koelboxen gejat. Op zaterdagmiddag zijn beide koelkasten ontdaan van al het bier... :N
 
Controle bij Jan en Bertha is dus ook niet meer wat het geweest is... Jammer hoor! Volgend jaar dus maar een gesloten aanhangertje met een slot erop... wel zorgen dat het aanhangertje dan weer aan een boom vastzit zeker??? Wielklem?? Of we gooien alles in die pooierbak haha!!!! Dan het liefst in die zilvere die ieder jaar weer in de weg staat haha!!
 
Sinds het cirquit veranderd is , is heel assen naar de klote geholpen, en nu beginnen de campings ook al het grote geld te ruiken, echt ongeloofelijk dit....

Daarom gaan wij al 6-7 jaar in aug en sept naar Oscherleben, en bol dór , daar mag en kan nog alles, en is dat motortje met die 2 pijpjes maar kinderspel bij....


kijk hier maar eens rond

Le monde de Colo quinte
 
Hmmm. Vreemd verhaal -O- ...

Ik kom er al enige jaren en heb Koos leren kennen als iemand die best wel een redelijk persoon is. Uiteraard verdient hij met grappen als de TT een aardige boterham, maar wat ik hier allemaal voorbij zie komen gaat er toch niet gemakkelijk in bij mij.

Tijdens de TT Assen en WSBK al menig keer daar m'n stekkie gevonden. Sowieso zie je daar elk jaar toch weer de vaste schare mensen terug komen. Bijvoorbeeld dé enorme bus met alles d'r op en d'r aan. WC's en douches worden redelijk bijgehouden door de familie. Zeker in vergelijking met andere campings een prima stekkie.

Ik kan met het "100 Euro"-verhaal dan ook haast niet voorstellen. En het klauwen van apparatuur eigenlijk ook niet.

Ik weet nu ook wel zeker dat hij onze tap en geluidsinstallatie heeft gejat :(
De laatste avond nog even met ons groepje (40 man) een kleine 1000 euri omzet gegenereerd bij die paarde...... :r

Hoe weet je dat dan zo zeker :? ? Zeker evenementen als de TT trekken toch ook vaak een hoop volk aan wat er eigenlijk niets te zoeken heeft. -O- Van die grapjurken dir in je helm staan te pissen als jij de MotoGP aan het kijken bent enzo B| .

Koos heeft dan wel een hond die overal tussendoor loopt, maar dat zegt toch ook niet alles. Weet je zeker dat het niet een van je mede-camping-gasten is geweest :/ ?
 
Laatst bewerkt:
Camping Dijkstra in Witten is niet de plaats om te overnachten tijdens TT of superbike! Koos, de "campingbaas", is totaal geschift en is een raar baasje! Onze biertap en radio is uit onze tent gestolen..., ondanks "strenge" beveiliging??? Koos de "campingbaas", is toch wel verdachte nummer 1!
Iemand nog meer slechte ervaringen?

Toen ik de naam zag dacht ik------>zou het zn eerste post zijn...?

:W :W :W ...hoy...

Raar mannetje die koos, heb je er geen foto van...?... :N
 
Laatst bewerkt:
Helaas wel,om grotere ergernis te voorkomen,stonden met 25 ronkunde motoren te wachten,dus om de eer aan ons zelf te houden...........laat hem voor de rest maar de t..us krijgen!!!!!!!!
Hebben jullie je speciaal hiervoor aangemeld?
 
Heeft Koos een hond?????? Hebben wij echt wel bij dezelfde Koos gezeten? Bij ons op het veld loopt die hond niet!
Bij ons is het ook jaren goed gegaan en een groot deel van de groep van Bru gaat 3 keer op een jaar naar Koos, zonder problemen maar Koos heeft het laatste jaar ergens een probleem mee en ik denk dat BenS er meer van weet.... en anders de grote Sint met de hoofdpiet wel!!
 
Hebben jullie je speciaal hiervoor aangemeld?

Jaaahaaaaa, net als de post daarvoor...

Dit riekt naar broodnijd!!!!

Niet dan?!

Stiekum een concullega die gewoon een vieze drol draait op t hoofd van zijn buurman campinghouder...

jaah bedoel uhmmm zou kunnen toch?
 
Heeft Koos een hond?????? Hebben wij echt wel bij dezelfde Koos gezeten? Bij ons op het veld loopt die hond niet!
Bij ons is het ook jaren goed gegaan en een groot deel van de groep van Bru gaat 3 keer op een jaar naar Koos, zonder problemen maar Koos heeft het laatste jaar ergens een probleem mee en ik denk dat BenS er meer van weet.... en anders de grote Sint met de hoofdpiet wel!!

Paar keer dat apparaat zien lopen, had dat beest in voorgaande jaren nog nooit gezien. Ben er eigenlijk vanuit gegaan dat 'ie van Koos was :+ .

Wat bedoel je exact met "ergens een probleem mee" :? ?!

Heb de beste man trouwens even een mail gestuurd met het verzoek even een reactie te geven hetgeen hier allemaal wordt neergeknikkerd. Er wordt toch wel heel wat beweerd, ben benieuwd wat er allemaal van klopt -O- ...
 
Laatst bewerkt:
4 man die klagen, waarvan er 3 zich vandaag hebben aangemeld en de 4e ook bij hetzelfde groepje hoort. Als het werkelijk zo bar en boos was als wordt beweerd dan zouden er toch wel meer mensen met klachten zijn neem ik aan?

[me="Kofferrek"]denkt dat niet het hele verhaal verteld wordt :z[/me]
 
Sinds het cirquit veranderd is , is heel assen naar de klote geholpen, en nu beginnen de campings ook al het grote geld te ruiken, echt ongeloofelijk dit....

Daarom gaan wij al 6-7 jaar in aug en sept naar Oscherleben, en bol dór , daar mag en kan nog alles, en is dat motortje met die 2 pijpjes maar kinderspel bij....


kijk hier maar eens rond

Le monde de Colo quinte


Helemaal met je eens. In September weer naar de B }) l D'or; dás pas spektakel.

full



full
 
4 man die klagen, waarvan er 3 zich vandaag hebben aangemeld en de 4e ook bij hetzelfde groepje hoort. Als het werkelijk zo bar en boos was als wordt beweerd dan zouden er toch wel meer mensen met klachten zijn neem ik aan?

[me="Kofferrek"]denkt dat niet het hele verhaal verteld wordt :z[/me]
:^ dat stukje waar ze de campingbaas onderpissen zal wel in de drankwaas zijn blijven hangen
 
nee man,
die hond is van corrie maarre nu je het zegt hij lijkt wel een beetje op koos.
hij was zo trots toen hij boven op zijn slagboompje zat, _O- :W :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan