Camsports HD Max Extreme, zgan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicolay

MF veteraan
9 jul 2002
10.657
9
Alkmaar
Facebook
Twitter
Te koop zo goed als nieuwe CAMSPORTS HD MAX Extreme.

Slechts 1 keer gebruikt mag wegens einde hobby.

Cam is helemaal compleet met alle accesoires en de extra sd kaart.

Specificaties van de cam:
http://www.nanocam.nl/Producten/5/HD-MAX-Extreme/4

Ik heb de bon er nog bij voor de garantie.

Vaste prijs: 275,-

Bij interesse graag mailen naar het adres in mijn profiel.
full
 
Zou eens op ebay "wereldwijd" nagaan of je wel een reele prijs in gedachten hebt, en dan bedoel ik nog nieteens de aziatische "nameless" varianten (die verder gelijk zijn)

Ben jij hem eerder kwijt en heeft iemand anders een eerlijkere prijs :)
 
nou ik vind dit een best mooie prijs ... heb je wel es gezien wat die dingen kosten :X

die goedkope dingetjes uit china zijn geen full HD... hebben geen mic in, geen vervangbare accu, LCD scherm om te kijken wat je nou gefilmd hebt zonder laptop in de buurt, geen remote recording geen hmdi uitgang... moet ik nog ff doorgaan?

tsja tuurlijk kan je met die mini cams van 5 euro ook wel leuke plaatjes schieten, maar tis zo lastig aan en uit zetten als ie op je achterbrug zit en je rijdt over de snelweg...

gaat je accu leeg... nou dan heb je pech en moet je gaan opladen... of je hebt nog 50 van die dingen op voorraaf bij je _O-
 
ermm ok ff correctie.. er is wel een veeeel goedkopere.. pcies dezelfde als deze, maar dan wel uit china... exact dezelfde maar als er iets mee is kan je naar je garantie fluiten natuurlijk :P
 
Zou eens op ebay "wereldwijd" nagaan of je wel een reele prijs in gedachten hebt, en dan bedoel ik nog nieteens de aziatische "nameless" varianten (die verder gelijk zijn)

Ben jij hem eerder kwijt en heeft iemand anders een eerlijkere prijs :)

Eerst goed kijken voordat je wat zegt :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan