Cannonball Bike Run

Skippy79

MF veteraan
30 dec 2007
2.310
0
Belgie
Wie kent dit of heeft dit ooit gedaan.
Lijkt me iets tofs voor volgende jaar, aangezien ik al mijn vakantie gepland hebt.
Home
Kost 2000£ inschrijving met hotel, eten, feesten, ferry, alles behalve, bezine, onderdelen, boetes, spijtig heh??

Ik ken iemand die ooit de Gumball 3000 rally deed, en was echt de meeste gaafste ding die hij ooit deed, kan je je voorstellen met een groep motor rijders :N :N
Komt niet goed denk ik :Y :Y
 
Wie kent dit of heeft dit ooit gedaan.
Lijkt me iets tofs voor volgende jaar, aangezien ik al mijn vakantie gepland hebt.
Home
Kost 2000£ inschrijving met hotel, eten, feesten, ferry, alles behalve, bezine, onderdelen, boetes, spijtig heh??

Ik ken iemand die ooit de Gumball 3000 rally deed, en was echt de meeste gaafste ding die hij ooit deed, kan je je voorstellen met een groep motor rijders
:N :N
Komt niet goed denk ik :Y :Y

Zegt me verdomd weinig als ik niet weet wat hij de rest van z'n leven zoal doet. Misschien was zijn vorige hoogtepunt wel een bezoek aan een postzegelconferentie georganiseerd door het Reformatorisch Dagblad.
Dan is een kinderhand natuurlijk snel gevuld. O-)

Voor een echtpaar uit Macedonië in een Volkswagen Golf was de Gumball 3000 trouwens misschien niet 'de meeste gaafste ding die zij ooit deden', maar wel het laatste. Tot die Porsche ze aan gort reed wisten ze niet eens dat ze mee deden helaas.

Maar goed. Het strekt natuurlijk tot aanbeveling dat Jort Kelder het leuk vindt. O-)
 
Laatst bewerkt:
Als ik de gumball 3000 volgde van jackass... dan lijkt me dat ook wel 1 van de meest vette ervaringen die je kan opdoen in je leven.
De meeste mensen die daar aan mee doen zijn nou niet bepaald de doorsnee type filatelisten.
 
Als ik de gumball 3000 volgde van jackass... dan lijkt me dat ook wel 1 van de meest vette ervaringen die je kan opdoen in je leven.
De meeste mensen die daar aan mee doen zijn nou niet bepaald de doorsnee type filatelisten.


De wedstrijd werd gestaakt na een dodelijke aanrijding in Macedonië op 2 mei. Een 67-jarige Macedonische man overleed na een frontale aanrijding met een Gumball 3000-deelnemer. Zijn vrouw raakte hierbij zwaar gewond; zij overleed twee dagen later. De inzittenden van de sportwagen, Nick Morley en Matthew McConville, probeerden volgens berichten in de media het land uit te vluchten door bij andere deelnemers in te stappen en verder te rijden, waarbij ze de slachtoffers zouden hebben achtergelaten.[3] Zij werden echter voor de grens met Albanië opgepakt.

Op 5 mei werd Nick Morley op borgtocht vrijgelaten op voorwaarde dat hij het land niet zou verlaten. Enkele uren later werd hij opnieuw opgepakt toen hij door douanebeambten werd herkend terwijl hij het land wou ontvluchten met een privévliegtuig. Hierop is zijn borgtocht ingetrokken.

Helemaal mee eens. De gemiddelde filatelist was waarschijnlijk uitgestapt en was gestorven van berouw.
 
Het is allemaal wel een kick (en ik zeg zééééker niet dat ik nooit gek gedaan heb) maar je hebt weleens hard rijden of echt racen. Dit valt onder racen zonder verstand (tenminste voor sommige deelnemers) Mylene de la Haye is ook al eens meegereden met zo'n race en daar zag je er ook meerdere in de weilanden staan/liggen.
 
Wie kent dit of heeft dit ooit gedaan.
Lijkt me iets tofs voor volgende jaar, aangezien ik al mijn vakantie gepland hebt.
Home
Kost 2000£ inschrijving met hotel, eten, feesten, ferry, alles behalve, bezine, onderdelen, boetes, spijtig heh??

Ik ken iemand die ooit de Gumball 3000 rally deed, en was echt de meeste gaafste ding die hij ooit deed, kan je je voorstellen met een groep motor rijders :N :N
Komt niet goed denk ik :Y :Y

Ban-zxr Bas heeft dat gedaan met zijn Bandit 600S.

Oh, nu zie ik dat hij met een andere organisatie dat gedaan heeft:
http://www.cannonball.nl/
 
Laatst bewerkt:
Als ik de gumball 3000 volgde van jackass... dan lijkt me dat ook wel 1 van de meest vette ervaringen die je kan opdoen in je leven.
De meeste mensen die daar aan mee doen zijn nou niet bepaald de doorsnee type filatelisten.

Had ik ook gezien... En idd zeer vet !
 
Als je je vakantie wilt doorbrengen met een bende dronken, kotsende Engelse mongolen die geen idee hebben van sportief motorrijden moet je dit zeker doen. -O- :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan