Cannonball Bike Run

Komen deze meisjes dan ook?


full
 
ZX-6R, geef je zij je korte paraplu dat ze moeten bukken, en zal ik ze mijn lang geven............
YUMMIE
 
Ziet er erg uitdagend uit. Ik ben al een grote fan van de Guball 3000, dit is dan natuurlijk ook erg gaaf! Al moet ik toegeven, ik zit liever in een auto, dan op de motor in zulke situaties. Hard en idioot rijden, prima. Maar liever niet met 200 andere idioten om me heen waarvan ik niet weet wat ze gaan doen. Voel ik me toch wat fijner in een auto.

Bam Margera (Pro skater, viva la bam) heeft zijn Lambo Gallardo heel vies gecrasht tijdens de Gumball 3000 :p En XZibit, die neger van pimp my ride, is zijn rijbewijs kwijt geraakt in Amsterdam vorig jaar })
 
Laatst bewerkt:
Het is allemaal wel een kick (en ik zeg zééééker niet dat ik nooit gek gedaan heb) maar je hebt weleens hard rijden of echt racen. Dit valt onder racen zonder verstand (tenminste voor sommige deelnemers) Mylene de la Haye is ook al eens meegereden met zo'n race en daar zag je er ook meerdere in de weilanden staan/liggen.

alsof jou dat nooit gebeurd is O-) :P
 
het is geen race he, nu snap ik wel dat 99% van de deelnemers wel zo rijdt, maar het is mogelijk om met een shopper in te schrijven, de tochten zijn op normale snelheid ook in een dag te halen.

S'avonds zit je elke keer in 5* hotels en je zal inderdaad veel Engelsen, Finnen etc zien.
Want ik zag al veel fietsen met bomber stickers, en als je de DVD's van ghostrider al eens heb gezien zul je zien dat er op die bomber weekenden in finland niet alleen maar cola word gedronken ;)
 
het is geen race he, nu snap ik wel dat 99% van de deelnemers wel zo rijdt, maar het is mogelijk om met een shopper in te schrijven, de tochten zijn op normale snelheid ook in een dag te halen.

S'avonds zit je elke keer in 5* hotels en je zal inderdaad veel Engelsen, Finnen etc zien.
Want ik zag al veel fietsen met bomber stickers, en als je de DVD's van ghostrider al eens heb gezien zul je zien dat er op die bomber weekenden in finland niet alleen maar cola word gedronken ;)

moet ik ze misschien tog maar eens gaan opzoeken daar in het hoge noorden volgende maand :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan