Cannondale SM is dat wat? of toch maar XR650R

Ga je hem ooit verkopen dan? :+

Wat zou je graag willen voor fiets..


Ik heb nu eigenlijk even geen poen voor een nieuw project maar het ombouwen was leuker dan het rijden eerlijk gezegd! Zou nu toch wel eens iets in de woestijnrally sfeer willen hebben/bouwen of een ouwe ploffer willen oplappen. Zo een met breed stuur, zweefzadel, handschakelen enzo. Het bijzwijnen, mooi maken en customizen vind ik gewoon leuker werk dan het rijden zelf.

Dakarfiets op basis van XR650R:

full
 
Hmm, meestal zijn die Dakar fietsen oerlelijk.
Ben niet aan het slijmen als ik zeg dat deze best te pruimen is. :+

Ik doe liever rijden dan sleutelen hoor, ben een anti sleutelaar. :P
Eigenlijk ben ik op den duur in de verkeerde categorie motoren beland.
Moet maar weer snel naar de probleemloze sportmotortjes terug. :+

Maar misschien koop ik morgen een KLX crosser erbij, mag jij hem even ombouwen voor mij. :P :P
 
Ach, dwalen mag, want het antwoord over de Cannondale is wel gevallen. :+
En hij's verkocht.
bye.gif



Misschien wel aan een stiekeme meelurker. 8-)
 
schater.gif


Maar gelukkig had hij het topic wel goed gelezen. ;)
 
Ja maar dan "street legal" dus rotknippers erop, spiegel(s), achterlicht en taartschep, koplamp en saaie banden - dan heeft ie ineens weer veel minder. Ik bedoelde eigenlijk ook meer te zeggen: eigen pimpwerk is het meest bevredigend omdat je een unieke fiets krijgt. Ik bedoel, sta je op je duurbetaalde nieuwe KTM voor het stoplicht, komt Powerfred ineens op z'n tweelingbroer (van die brommer dus) naast je staan. Dat wil je toch niet 8-)
He Dutchboy,

Nu word je wel een beetje freg, vind je niet *D

Maarrrrr je hebt wel gelijk. Eenieder kan zo'n fiets kopen. Daarom maken de meesten hun motor een beetje eigen, en speelt de aftermarkthandel daar wel heel goed in mee.
Ik doe er ook aan mee, heb mijn bestellijstje aan aftermarktshit al klaarliggen, terwijl er nog 0 km op de teller stond...
Dus koop je een mooie motor van 10 ruggen, moet je er nog minstens 2 ergens vandaan peuteren om een beetje je eigen fiets te krijgen B| B| B|
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan