capelle en krimpen city II

Status
Niet open voor verdere reacties.
als je met brielle je grenzen verlegd dan had je ook met ons me kennen gaan watje 8-) _O-

ben nu wel erg blij dat je band me is opgevallen dan
wellicht hadden anders die grenzen jouw verlegd
 
Laatst bewerkt:
Hek stond open en ik mocht zomaar even van Voorne-Putten af...

Hier even een berichtje van een van de brielle e.o. gasten, helaas was ik er niet bij vanaaf...

Maar vreemdgaan? Nee joh, gewoon de regio verkennen.....Ben nog op zoek naar mooie KD-oefenspots, wellicht wel eens mee met de capelle en krimpen groep?

Enne, muis? hebben die 25kwers je het snot voor de ogen gereden? Had je wel even moeten waarschuwen, zitten een paar bochtenbeulen bij......Had je nog mazzel dat PalmRR en Bertthebike er niet bij waren.....Die gaan echt hard, vraag maar aan Wim van MHS....
 
Hek stond open en ik mocht zomaar even van Voorne-Putten af...

Hier even een berichtje van een van de brielle e.o. gasten, helaas was ik er niet bij vanaaf...

Maar vreemdgaan? Nee joh, gewoon de regio verkennen.....Ben nog op zoek naar mooie KD-oefenspots, wellicht wel eens mee met de capelle en krimpen groep?

Enne, muis? hebben die 25kwers je het snot voor de ogen gereden? Had je wel even moeten waarschuwen, zitten een paar bochtenbeulen bij......Had je nog mazzel dat PalmRR en Bertthebike er niet bij waren.....Die gaan echt hard, vraag maar aan Wim van MHS....

wij rijden niet zo hard hoor.
en voor kd komen we niet eens in de buurt van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan