capelle en krimpen city IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
shell barendrecht

Google Maps

laten we zeggen over 15/20 minuten. 12:15

we rijden even naar cama motors in maassluis. even motors kijken.

daarna misschien nog een ritje knallen
 
Laatst bewerkt:
hij was gezellig, me remmen zijn wel goed denk ik daarnet toen ik bijna thuis was nog even getest en gewoon een(kleine) stoppie gemaakt(me eerste)
 
hey mensen,

wordt er morgen (zondag) nog gereden toevallig?

Volgens mij wordt het wel mooi weer morgen dus hoop dat er nog mensen gaan rijden, want dan ben ik er bij in ieder geval!
 
Laatst bewerkt:
hij was gezellig, me remmen zijn wel goed denk ik daarnet toen ik bijna thuis was nog even getest en gewoon een(kleine) stoppie gemaakt(me eerste)

Hij was idd gezellig! :Y

Niet voor de zekerheid je remmen nog een keer checken?
Vond het toch wel sponzig hoor..
En anders een keer een nacht met een ty-wrap je hendel net iets vast zetten
Wil ook nog wel eens wat helpen..

See you next time :W
 
Mannen jammer dat het vandaag allemaal tegen zat, maar heb er wel wat leuke filmpjes aan over gehouden. zal is kijken of ik ze een beetje kan samenvoegen. hier alvast een impressie.

Ook nog bedankt voor de tips. Ben net nog wezen oefenen en ging alweer een stuk beter!

Daanwheelie.jpg

fritswheelie.jpg

sjaakwheelie.jpg

larswheelie.jpg

daanronwheelie2.jpg

DaanRonwheelie.jpg

Daanwheelie2.jpg

sjaakdonut.jpg

sjaakdonut2.jpg

sjaakdonut3.jpg
 
Laatst bewerkt:
haha mooi dat je hem heb gevonden, maar waar lag hij dan op de moerdijk? gewoon op het industrieterrein?

Betekent dus dat je ook weer terug bent gereden?? had dat dan ff gezegd dan was ik mee gegaan haha ben nu vanmiddag alleen maar een beetje rond gaan rijden nog. De foto's zijn trouwens screenshots uit de filmpjes dus heb geen hoge kwaliteit daarvan B|
 
Laatst bewerkt:
Heren bedankt... door jullie heb ik nu ook het wheelie virus te pakken volgens mij... ging smiddags zelf nog even rijden en kon er geen genoeg meer van krijgen haha! :+

_O- _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan