capelle en krimpen city IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuke foto's,

Ik ga de volgende keer ook maar weer eens mee. Kan ik eens een keer les krijgen om op mijn achterwiel te gaan rijden *D

full


full


full
 
Ievning Fooks....

@ Bill - fijne vakantie kerel!!!

@ Maus - pb me ff, gaat over de dvd van 7-9-09 cpz?

Komend weekend nog iemand rijden hier??
 
als het zondag goed weer is ben ik er weer bij .als het mag van zandhapper
ik denk dat me motor eerst een keuring krijg
sjaak ben jij er ook weer bij :] :] 8-)
 
hey

wie gaat er rijden morgen?? en waar is de nieuwe afspreekplek? of willen jullie me dr niet meer bij hebben??

in iedergeval ik wil morgen wel rijden. maar kan niet te ver weg heb dienst..
Dus... hoor t wel ..
adios mannen..
 
frits ga jij nog rijden morgen peet ga jij nou morgen mee
dan kan jij de jongens wat in toon houden
 
en vorige keer stond ik te wachten in me eentje, in krimpen algerabrug tot 10:15 en later las ik op het v\forum dat jullie wel hadden gereden....nou en later had iets zien staan over een tankstation.

Maar ja, hoorde van andere dat jullie alleen nog maar gemiddelde hadden van 200 km/h dus dan heeft dat voor mij ook niet zo zin.. en begrijp ik jullie wel, als ik de enige ben op wie jullie moeten wachten is dat misschien wel irritant.

Maar word dus nog wel gereden morgen? beetje normaal??
 
Die gasten kunnen niet normaal rijden wacht maar tot volgend jaar dan ga ik ook weer mee dan wordt er tenminste normaal gereden :] :] O-) O-) O-) _O-
 
ik kan er morgen ochtend helaas niet bij zijn! ;(

mensen die wel gaan rijden. veel plezier! :)
 
Het word vandaag 250 muis duuussssss wat denk je
en vorige keer stond ik te wachten in me eentje, in krimpen algerabrug tot 10:15 en later las ik op het v\forum dat jullie wel hadden gereden....nou en later had iets zien staan over een tankstation.

Maar ja, hoorde van andere dat jullie alleen nog maar gemiddelde hadden van 200 km/h dus dan heeft dat voor mij ook niet zo zin.. en begrijp ik jullie wel, als ik de enige ben op wie jullie moeten wachten is dat misschien wel irritant.

Maar word dus nog wel gereden morgen? beetje normaal??
 
Ik ben blij dat ik de laatste tijd alleen nog maar legale dingen doe ...
De tijd met jullie op de motor was toch iets te asociaal achteraf ....

Nu doe ik leuke dingen zonder de wet eens per seconde te overtreden ....
 
peet jij naaide iedereen op om nog harde te gaan en nou peer je hem

dat was mijn andere ik .... ik heb mijn leven gebeterd ..... ik rijd nu alleen nog maar op m'n fiets naar het werk ...

Tsjeemig ... ik en mensen aanzetten tot illegaal gedrag, dat zou ik nooit op mijn geweten willen hebben ... -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan