Capelle en Krimpen City

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was behoorlijk depri toen het zo slecht weer was, maar dit is ook geen pretje met deze warmte. En dan te bedenken dat ik met mijn Surinaams bloed deze temperaturen moet kunnen verdragen. Niet dus...

Zolang je boven de 50km/h blijft rijden valt het nog mee maar owee als je voor een stoplicht staat. En over de dijkjes met al die fietsers/ruiters |( |( |( .

Waarschijnlijk vanavond als het iets koeler is een stukje :] })
 
Mensen allemaal lekker aan het werk??? Ik heb net even lekker de Lek en Linge route gereden. Heerlijk bijna geen fietsers en gelukkig ook geen last gehad van trekkers. Misschien een idee om een keer met zijn alle te rijden???
 
ik moet straks al, en heb niet geleerd :N
heb je ook dadelijk al tentamens of pas later deze week?
gaat ie trouwens goed met studeren etc? :W

ik moet ook zo meteen. Om 18:15 beginnen. Heb niet al te goed geleerd wegens omstandigheden. We zullen wel zien hoe het loopt. Morgen een casustoets en volgende week Engelse presentatie, daarna vakantie :)
Heb tot nu toe op een toets na alles gehaald dus geen P voor mij B|
Lig jij op schema?
 
hoezo zweten het is toch niet warm _O- _O- _O- _O-
in het koekblik niet nee
full
 
Mensen allemaal lekker aan het werk??? Ik heb net even lekker de Lek en Linge route gereden. Heerlijk bijna geen fietsers en gelukkig ook geen last gehad van trekkers. Misschien een idee om een keer met zijn alle te rijden???

is idd een leuke route, ook al een keer met een paar mf'ers gereden. :)

alleen is mij dit temperatuurtje toch echt net iets te warm. ben wel met de motor naar t werk (de hele 3 km :P ) maar zelfs dat was niet uit te houden.
 
ik moet ook zo meteen. Om 18:15 beginnen. Heb niet al te goed geleerd wegens omstandigheden. We zullen wel zien hoe het loopt. Morgen een casustoets en volgende week Engelse presentatie, daarna vakantie :)
Heb tot nu toe op een toets na alles gehaald dus geen P voor mij B|
Lig jij op schema?

Geen ernstige omstandigheden hoop ik ?, mijn toets ging klote maar ja ach we zien wel, tot nu toe loopt alles op schema, moet t wel halen want ben er niet met herkansingen. Jammer van je P zeg, maar ja volgend jaar hoef je er maar 1tje over te doen dan :) , ga je wel door met jaar 2?
 
Geen ernstige omstandigheden hoop ik ?, mijn toets ging klote maar ja ach we zien wel, tot nu toe loopt alles op schema, moet t wel halen want ben er niet met herkansingen. Jammer van je P zeg, maar ja volgend jaar hoef je er maar 1tje over te doen dan :) , ga je wel door met jaar 2?

Ik overleef het wel :) Die van mij ging gister redelijk dus ben benieuwd. Ga je dan al zo snel op vakantie dat je niet kan herkansen? Volgend jaar ben ik er in ieder geval weer. Samen met nog 2 anderen in mijn klas. De rest stopt B|
 
ja ik ga vrijdag weg *O*
goh dat is wel heel herkenbaar wij begonnen met 30 man en er zijn er nu een stuk of 6 over.
ga jij nog op vakantie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan