capirossi melandri gibernau ziekenboeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

phillis

Die hard MF'er
9 jul 2004
330
0
nijmegen
wat een klapper he hopenlijk gaat het gauw weer goed met ze

gibernau hersenschudding en sleutelbeen gebroken

melandri na het ziekenhuis

capirossi na het ziekenhuis met inwendige bloedingen
dat klinkt niet goed je word er gewoon even stil van

wat nu natuurlijk niet fit voor assen

duimen dat het goed komt vooral met melandri en capirossi want de beelden zagen er niet goed uit
 
Net lees ik dat Gibernau en Melandri allebei een sleutelbeen hebben gebroken. Bovendien hebben ze ook nog een hersenschudding eraan over gehouden. Capirossi wordt onderzocht op interne bloedingen. Melandri en Capirossi zijn beiden met de helicopter naar het ziekenhuis vervoerd. Gibernau met de ambulance, deze is onderweg naar het ziekenhuis ook nog eens betrokken geraakt bij een auto-ongeluk. Het ging er weer lekker aan toe.

De prognose voor de TT: Melandri en Gibernau zullen hoogstwaarschijnlijk niet starten, voor Capirossi is er meer hoop, maar zijn komst is allerminst zeker.
 
Zonder Capi hoeft voor mij de TT ook niet meer ;(

Same for me zonder Melandri...

Ach jah, bekijk het van de zonnige kant, ze zijn naar omstandigheden ok en we zullen ze later dit seizoen wel weer in actie zien denk ik :Y

toch komen de mannen zoals Pedrosa, Rossi, Stoner en Hayden(om er maar even een paar te noemen) wel in actie op Assen en ook daar kijk ik graag naar :Y
 
Same for me zonder Melandri...

Ach jah, bekijk het van de zonnige kant, ze zijn naar omstandigheden ok en we zullen ze later dit seizoen wel weer in actie zien denk ik :Y

toch komen de mannen zoals Pedrosa, Rossi, Stoner en Hayden(om er maar even een paar te noemen) wel in actie op Assen en ook daar kijk ik graag naar :Y

Is ook wel zo, maar ik zal capi en zijn rijstijl gewoon erg missen...
 
Is ook wel zo, maar ik zal capi en zijn rijstijl gewoon erg missen...

Inderdaad, mooie rijstijlen van allebei!(ik vind natuurlijk persoonlijk die van Melandri mooier als fan)
Je mist wel 2 vechtertjes pur sang met Melandri en Capirex...
 
Inderdaad, mooie rijstijlen van allebei!(ik vind natuurlijk persoonlijk die van Melandri mooier als fan)
Je mist wel 2 vechtertjes pur sang met Melandri en Capirex...

Ik gun het Marco ook van harte hoor, maar die is nog jong en met een karakter en rijstijl als hij heeft komt hij er echt nog wel.

Ducati heeft veel tegenslagen gehad en het gaat nu eindelijk goed, euh ging. Ik hoop echt snel dat Capi er weer snel bij is, zonde van zijn punten in het klassement...
 
ps: Zou het niet erg vinden als melandri op de Duuk klom hoor, maar daar ben jij het natuurlijk niet mee eens graaf? :P
 
Ik gun het Marco ook van harte hoor, maar die is nog jong en met een karakter en rijstijl als hij heeft komt hij er echt nog wel.

Ducati heeft veel tegenslagen gehad en het gaat nu eindelijk goed, euh ging. Ik hoop echt snel dat Capi er weer snel bij is, zonde van zijn punten in het klassement...

Ja idd, Ducati is nu beide vaste rijders sowieso voor 1 wedstrijd kwijt...

Daag punten. :X
Erg zonde, Capirex doet dit jaar na jaren van ontwikkelen en het beter maken van de Ducati eindelijk mee op het niveau waar hij hoort te zitten(met de ductai), overkomt hem dit weer... :X :N
 
ps: Zou het niet erg vinden als melandri op de Duuk klom hoor, maar daar ben jij het natuurlijk niet mee eens graaf? :P

Liever zie ik hem idd op een Honda rijden...

Maar al zou hij nog een keer switchen van merk, dan het liefts naar ducati...
Naast Honda ben ik stiekem ook wel een beetje verlieft op het merk ducati :9
 
Ik zou de vrouw van Capirexje wel eens in het leer willen zien
:9~

Hehe misschien een ideetje om naast de MotoGP een soort van GP-Womans cup te maken met de vrouwen van de coureurs op de GP machines van manlief voorafgaand aan de "echte" GP race :9~
 
Ben benieuwd wie er in gaan vallen. Jurgen van den Goorbergh :? *O* :+

Is nog wel steeds nauw betrokken met Honda...

Wie weet, zou prachtig zijn, Van Den Goorbergh op de Honda van Melandri :Y
Als Melandri dan toch niet zou kunnen rijden mag VD Goorbergh hem wel vervangen :Y

Vraag me meer af wie er bij ducati Capirex en Gibs gaan vervangen...?
 
Is nog wel steeds nauw betrokken met Honda...

Wie weet, zou prachtig zijn, Van Den Goorbergh op de Honda van Melandri :Y
Als Melandri dan toch niet zou kunnen rijden mag VD Goorbergh hem wel vervangen :Y

Vraag me meer af wie er bij ducati Capirex en Gibs gaan vervangen...?

Me too...
 

S. Itoh testrijder van Bridgestone. En de testrijder van Ducati zelf.(weet alleen niet hoe hij heet.) Of Randy Mamola die rijdt toch altijd op die twee-zits duc :+

Jurgen op de Honda van Melandri *O*

Ik zou mevrouw Capirex ook wel in het leer willen zien :9~ (of helemaal niks ;) )
capitop1uh.jpg
 


Dat wordt dan een klein deelnemersveld: mevr. Rossi, Stoner, Melandri, Pedrosa... :?


Gaan we al gaan gokken op vervangers voor de Duc(s) en Honda? Geen Superbikers lijkt me, want die moeten volgende week ook aan de bak. Of Bayliss slaat een keer over om het wat spannender te maken :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan