Caponord moet bulderen!

Johan V

MF veteraan
23 jun 2006
2.479
53
Zaanstad
Heeft iemand ervaring met een Capo met andere uitlaten? Ik heb nu 1 maand de Capo maar het geluid wat de standaard uitlaten produceren is naatje...ik hoor niets!
Alleen het blok als je 'm flink opjaagt in de toeren.....wat een geluid voor een allroad, kolere!!!!
Ik mis ook met rustig rijden die geile aprilia roffel...en een V-Twin italiaan moet immers bulderen!!!!

Nu heb ik een set Leovince Evolution II pijpen besteld bij Kalsbeek......ben benieuwd :Y :Y :Y !!!!

Heeft iemand een capo met andere pijpen, en zo ja, hoe klinkt het?

Groetjes Johan.
 
Wel van bulderende off-roads, die zijn makkelijker op te sporen :9 .

@TS: Probeer ook eens wat met je luchtfilter, kan ook een erg gaaf geluid opleveren en ook wat meer vermogen (je hebt toch injectie neem ik aan?)
 
Bovenop je luchtfilterhuis zit een haakse hoek met een soort "vingers",deze zijn met enige moeite los te maken van het luchtfilterhuis.

Daarna heb je een paar pk's meer en hij maakt bij "gas open" een lekkerder geluid!

Suc6.
 
Shit....ontmaskerd B| .

Ja, deze boswachter houd van all-roads en herrie. :Y

Hmm...luchtfilter...interesant om effe te proberen!
 
Weet niet hoe jouw Leovince uitlaten klinken, maar de Remus uitlaten op mijn Caponord laten een sound horen waar je je vingers bij aflikt :)
 
Open pijpen van leo getest. Ik vond het naadje Drie keer om 05.00 naar je werk en je hebt mot met de buren maar erger is een mega dip in het vermogen
Ik zal niet weten wie de computer kan aanpassen op die nieuwe pijpen. Dus Capo weer origineel
Tom
 
Open pijpen van leo getest. Ik vond het naadje Drie keer om 05.00 naar je werk en je hebt mot met de buren maar erger is een mega dip in het vermogen
Ik zal niet weten wie de computer kan aanpassen op die nieuwe pijpen. Dus Capo weer origineel
Tom
Kun je hem niet gewoon een x op de bank laten afstellen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan