Carb vraag

Retired

MF'er
4 dec 2007
50
0
Hallo,

Ik ben begonnen met een cb400f, en er is een vlotterpen houder (goeie woord?) afgebroken. Weet iemand of de carb huizen uitwisselbaar zijn van een ander model?

Gr. Dennis
 
misschien een idee om http://www.mrcycles.com/fiche_section_detail.asp?section=121748&category=MOTORCYCLES&make=HONDA&year=1977&fveh=2913 (hier) even te kijken en aan te geven welk onderdeel t precies is...
 
Denk dat cb350f ook wel past. 500 lijkt me te groot.
Ik begrijp wat er is afgebroken. Heb ik ook wel eens gehad.
Heel mischien heb ik nog carbs liggen voor een 400 of 350. Als je interesse hebt moet je maar even mailen.
Groet, Harold
 
Interesse heb ik zeker :) Ja, de vlotterpen houder is afgebroken, en ook het asje waar de vlotter aan zit. Ik probeer een cb400 weer rijdende te krijgen. Sleutelervaring -3 :P

Gr. Dennis
 
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? Gewoon te hard op dat asje beuken? :P Met -3 sleutel ervaring kun je er ook prima komen hoor. Gewoon doorzetten.
 
Een tikje gegeven, en dat was gelijk teveel :P
Ik ben wel van plan door te zetten. Heb er vreselijk veel lol in, maar irritant dat je gelijk iets sloopt wat lastig te vervangen blijkt.
De motor is ook in behoorlijk slechte staat. Als ik nu wist dat het blokje fantastisch liep dan had ik er wel wat eurotjes voor over om een goeie carb set te kopen.

Er zijn alleen teveel misschiens in dit project. Beide voorvorkpoten zijn zo roestig dat ik me afvraag of die ooit dicht blijven als ik de keerringen vervang, enz enz.

Eerste meevaller is wel dat de tank welke erg slecht leek van de onderkant hard is :-))))

Gr. Dennis
 
Terug
Bovenaan Onderaan