Carbon + bellypan on Bandit = een beetje porum?!

Carbon Oval + bellypan/spoiler

  • Ja, smoelt lekker

    Stemmen: 14 41,2%
  • Ja, maar dan alleen de demper

    Stemmen: 4 11,8%
  • Ja, maar alleen de spoiler

    Stemmen: 1 2,9%
  • Nee, geen van beide

    Stemmen: 3 8,8%
  • Die hele Bandit is gewoon fout!

    Stemmen: 12 35,3%

  • Totaal aantal stemmers
    34

BanditChiel

Die hard MF'er
7 feb 2003
288
0
Vlaardingen
Van:
bandit_mf.jpg


naar:
bandit_new_mf.jpg
 
jep,

ken een zeker persoon die een dergelijke combi heeft (ook in't zwart) en da's toch wel erg :9~

wel een beetje blér pijp he ;)
 
Ik natuurlijk beiden even geshopt, want anders had er al op moeten zitten en dan heeft de vraag geen zin...

De bellypan/spoiler wordt er eentje van Ermax via Holland Motor Sports. En de pijp van Harpoon!? Beetje kosten plaatje, dus een Bos had toch wel beter geweest, maar de porto is ietsje te dun!
 
Ik vindt de bellypan iets te veel ronde vormen hebben vergeleken met de andere kappen op de motor. Ook die sticker erop vind ik niet zo mooi. Maar met bellypan vind ik een bandit zowieso een stuk mooier dan zonder!
En van die demper hoef je het niet eens te vragen.... doen!
 
Ik vindt de bellypan iets te veel ronde vormen hebben vergeleken met de andere kappen op de motor. Ook die sticker erop vind ik niet zo mooi. Maar met bellypan vind ik een bandit zowieso een stuk mooier dan zonder!
En van die demper hoef je het niet eens te vragen.... doen!

:^
Bovendien vindt ik dat ie er een beetje (schuin van voren gezien) dikkerig van wordt, al je begrijpt wat ik bedoel :)
Persoonlijk zou ik heb niet doen
Wat trouwens wel gaaf zou staan bij die onderste foto is een rode rim-stripe :9~
 
Na een week pollen kunnen we stellen dat een kleine meerderheid een Carbon Oval en bellypan wel zien zitten op mijn bike. Dus grote kans dat dat hem gaat worden in het nieuwe motorseizoen!

Bedankt voor jullie reacties.

Grt, Michiel
 
die harpoon haal je zeker bij robs vandaan?

goeie pijp trouwens. ik heb er ook 1 gehad. kep nu een bos })
 
Je moet doen wat je zelf mooi vind, niet wat anderen mooi vinden. Ze betalen immers ook niet mee, toch? Maar ik vind het er wel geslaagd uitzien. Alleen mag die demper nog wat schuiner de lucht in steken.
 
die harpoon haal je zeker bij robs vandaan?

goeie pijp trouwens. ik heb er ook 1 gehad. kep nu een bos })

Idd bij Robs acc! Zij boden eigenlijk een Arcebis demper aan, maar deze schijnt dan weer niet op mijn moto te passen?!! Dus kwamen ze met deze Harpoon en had van een andere MF-er ;) al gehoord dat het geluid erg lekker was...
Wat ik alleen jammer vind is die grote plakette met Harpoon erop! Waarschijnlijk kan dat er niet af...?!
 
Je moet doen wat je zelf mooi vind, niet wat anderen mooi vinden. Ze betalen immers ook niet mee, toch? Maar ik vind het er wel geslaagd uitzien. Alleen mag die demper nog wat schuiner de lucht in steken.

Heb jij helemaal gelijk in! Alleen ik ga mijn kas spekken voor dit mooie spul, maar het is toch altijd leuk te weten wat anderen ervan vinden.
 
Ziet er goed uit, snorro heeft er ook zo`n bakkie onder hangen, maar die gaat regelmatig over het asfalt als je een beetje fanatiek door de bocht gaat.
 
Ziet er goed uit, snorro heeft er ook zo`n bakkie onder hangen, maar die gaat regelmatig over het asfalt als je een beetje fanatiek door de bocht gaat.

Afgelopen weekend door een bespottelijk niveauverschil in een parallelweg een stukkie van mijn demperverbindingspijp (3x letterwaarde) aan de grond gezet... :(
 
Idd bij Robs acc! Zij boden eigenlijk een Arcebis demper aan, maar deze schijnt dan weer niet op mijn moto te passen?!! Dus kwamen ze met deze Harpoon en had van een andere MF-er ;) al gehoord dat het geluid erg lekker was...
Wat ik alleen jammer vind is die grote plakette met Harpoon erop! Waarschijnlijk kan dat er niet af...?!


acerbis demper past wel. hij heeft hem zelfs op marktplaats staan als bandit demper.
en den the man heeft ook een acerbis?

plaatje kan je er niet afhalen. zit met popnagels (en hoogstwaarschijnlijk lijm) vast. ik zou wel de carbon nemen, rvs is een hel om mooi te houden.
 
Hallo banditchiel

Wat is het verschil tussen een BOS pijp en een HARPOON pijp.

Ik had op mijn 600 (bandit 600 S) ook een bos pijp zitten.
Heerlijk dat geluid(wel zonder DB-killer)

Nu heb ik een 1200 S , daar heb ik gelijk bij aflevering ook een bos onder laten zetten.
Het klinkt anders (zwaarder maar jankt minder omdat hij minder toeren draaid)
Hoe klinkt een harpoon , zwaar of hoog.
Wil je toch een herrie pijp voor weinig dan is een viper ook een optie.
Een viper klinkt bijna het zelfde als een bos pijp.
Ben benieuwd wat het gaat worden
full
 
Hallo banditchiel

Wat is het verschil tussen een BOS pijp en een HARPOON pijp.

Ik had op mijn 600 (bandit 600 S) ook een bos pijp zitten.
Heerlijk dat geluid(wel zonder DB-killer)

Nu heb ik een 1200 S , daar heb ik gelijk bij aflevering ook een bos onder laten zetten.
Het klinkt anders (zwaarder maar jankt minder omdat hij minder toeren draaid)
Hoe klinkt een harpoon , zwaar of hoog.
Wil je toch een herrie pijp voor weinig dan is een viper ook een optie.
Een viper klinkt bijna het zelfde als een bos pijp.
Ben benieuwd wat het gaat worden
(Afbeelding)

he die heb ik ook :)

een harpoon klinkt hoog. lekker jankerig :)
 
acerbis demper past wel. hij heeft hem zelfs op marktplaats staan als bandit demper.
en den the man heeft ook een acerbis?


Op deze demper heb ik ook gereageerd, maar kreeg de mededeling dat deze niet past op mijn fiets!??? Ik snap het ook niet helemaal. Ik heb liever die Arcebis, want daar is dat plaatje wat minder opvallend!
 
Hallo banditchiel

Wat is het verschil tussen een BOS pijp en een HARPOON pijp.

Het klinkt anders (zwaarder maar jankt minder omdat hij minder toeren draaid)
Hoe klinkt een harpoon , zwaar of hoog.
Wil je toch een herrie pijp voor weinig dan is een viper ook een optie.
Een viper klinkt bijna het zelfde als een bos pijp.

(Afbeelding)

Het liefste wil een pijp welke lekker zwaar klinkt! Dus wat is jullie advies daarin. Zo'n Bos Carbon Oval vind ik echt prachtig Lexy, maar ietwat aan de dure kant...
Mijn standaard demper gilt ook al, dus een zware roffel is wel op zijn plaats.
 
Op deze demper heb ik ook gereageerd, maar kreeg de mededeling dat deze niet past op mijn fiets!??? Ik snap het ook niet helemaal. Ik heb liever die Arcebis, want daar is dat plaatje wat minder opvallend!

je hebt hem alleen gemailed?
ik zou gewoon ff langs gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan