Carbon delen Yamaha r1 07-08

of nog een mooie r1 uit 07 of 08:P?. maar goed niemand zo een mooi setje carbon spullen:P?

Heb ik
full
 
ik heb alles tot nu toe nog te koop:D zijn wat geintresseerde in het hele setje, en voornamelijk losse delen
 
Blijkbaar moet jij je eens inlezen wat supercupper allemaal te koop zet hier op mf en tegen welke prijs.

Ik heb 2 jaar terug van hem een r6 2006 gekocht voor een prijs van 7850 euro.
Ik zie nu nog r6en 2006 voor dat geld voorbij komen.
Hij zet vaak ook andere dingen te koop en altijd tegen een super prijs.
Dus mischien moet je je eerst even ergens in verdiepen voordat je commentaar levert.

Hij geeft toch ook commentaar op mij? Maar feedback terug is vaak moeilijk te aanvaarden. Trouwens, alleen omdat die persoon voor niet veel geld super koopjes aanbied is het gepermiteerd meer te zeggen ( klagen ) dan andere?

Mss moet jij je eens verdiepen in de terminologie "bemoeiziek". De aanbieder is heus mondig genoeg om zelf reactie te kunnen geven en hij alleen kan op mijn vraag een deftig antwoord geven denk ik zo.

Het is toch vrij te vragen of iets mogelijk is???!!! Of is het een familie bedrijf ;) ;) LOL
 
Hij geeft toch ook commentaar op mij? Maar feedback terug is vaak moeilijk te aanvaarden. Trouwens, alleen omdat die persoon voor niet veel geld super koopjes aanbied is het gepermiteerd meer te zeggen ( klagen ) dan andere?

Mss moet jij je eens verdiepen in de terminologie "bemoeiziek". De aanbieder is heus mondig genoeg om zelf reactie te kunnen geven en hij alleen kan op mijn vraag een deftig antwoord geven denk ik zo.

Het is toch vrij te vragen of iets mogelijk is???!!! Of is het een familie bedrijf ;) ;) LOL

Het commentaar wat hij geeft op jou is niet alleen specifiek op jou gericht maar ook op de waar die hier te koop wordt aaangeboden.

Hij geeft aan dat het een koopje is. En hij heeft wat dat betreft genoeg verstand van zaken. Het is ook een koopje voor een volledig pakket alleen heb ik het grootste gedeelte al.

Hij geeft verder nog een tip aan de verkoper en dat hij jou daarmee op je pikkie trapt legt mischien meer aan jezelf.

Verder kan je lopen lullen over bemoeiziek, maar het commentaar van jou is niet terecht dus vandaar dat ik er iets van zeg.

en verder je ondertitel zegt genoeg So long sucker !
 
Laatst bewerkt:
@hendrik, nee was voor mij bedoeld van supercupper,

maargoed laten we het gezellig houden hier en kijken of er nog mensen intresse hebben in een paar mooie carbonnen deeltjes?:D
 
r6 uit 06 gehad en een r1 uit 07, volgend seizoen wil ik toch weer voor een r1 uit 07 of 08 beviel me wel erg goed!
 
tank en zijkapjes onder voorbehoud gereserveerd, iemand die alles wil kopen heeft tot morge de tijd. anders alleen nog de hugger en voorspatbord
 
Het commentaar wat hij geeft op jou is niet alleen specifiek op jou gericht maar ook op de waar die hier te koop wordt aaangeboden.

Hij geeft aan dat het een koopje is. En hij heeft wat dat betreft genoeg verstand van zaken. Het is ook een koopje voor een volledig pakket alleen heb ik het grootste gedeelte al.
Hij geeft verder nog een tip aan de verkoper en dat hij jou daarmee op je pikkie trapt legt mischien meer aan jezelf.

Verder kan je lopen lullen over bemoeiziek, maar het commentaar van jou is niet terecht dus vandaar dat ik er iets van zeg.

en verder je ondertitel zegt genoeg So long sucker !

Ik veronderstel de carbonnen stukken en niet het verstand :+
De manier waarop EN je woordkeuze in je repliek spreken dan ook voor zich.

Zalig de armen van geest want zij zullen ook in de hemel komen O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan