Carbon hugger

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flip

MF veteraan
20 mei 2008
10.165
73
Heren/ Dames,

Ik heb over een mooie carbon carbon hugger. In principe past hij op een mijn TL1000. Dus zal wel op meer suzuki modellen passen. Ziet er netjes uit, heeft wel z'n plekjes. Ik doe hem weg omdat ik het toch niet zo mooi vind als dat ik verwacht had.
SAM_0638.jpg

SAM_0639.jpg

SAM_0640.jpg


Doe een goed bod boven de 65€ eventueel te ruilen tegen iets anders moois...

Edit: merk is bodystyle.
 
Laatst bewerkt:
Ik gok van wel, maar misschien gok ik wel verkeerd ;) Even meten en je weet het.
 
Ik wil wel een foto maken, maar dan moet je even wachten tot het weekend. (ik ga met donker weg en ben met donker terug. En het licht van mijn schuur in combi met mijn camera is nou niet je-van-het. (tenzij dit jou natuurlijk niet uitmaakt... ;)

Als ik google...

TL1000S_hugger.jpg


Eventueel kan je het misschien vragen in het srad topic??
 
whaha ;) ik had het gelezen indd. Zal ik doen in iedergeval (ook daar te koop zetten, ben ik nog vergeten ;) )
 
Sorry, was beetje druk dus vandaar dat ik pas vandaag de boel heb opgemeten. Weet je zeker dat afstand tussen bevestigingen 140 mm is? Bij mij is die namelijk 180 mm. En zo op de foto te zien zitten de punten op dezelfde plaats als die bij mij.
Ik heb bij mijn achterbrug maar 2 bevestigingspunten (alleen aan linkerzijde (als ik achter de motor sta)). Dus denk dat het sowieso niet gaat lukken omdat die hugger aan beide zijden bevestigingspunten heeft. -O- '(
 
Sorry, was beetje druk dus vandaar dat ik pas vandaag de boel heb opgemeten. Weet je zeker dat afstand tussen bevestigingen 140 mm is? Bij mij is die namelijk 180 mm. En zo op de foto te zien zitten de punten op dezelfde plaats als die bij mij.
Ik heb bij mijn achterbrug maar 2 bevestigingspunten (alleen aan linkerzijde (als ik achter de motor sta)). Dus denk dat het sowieso niet gaat lukken omdat die hugger aan beide zijden bevestigingspunten heeft. -O- '(


Ik zal nog even meten ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan