carbon uitlaat laten opknappen

-070-

MF'er
1 apr 2004
127
0
den haag
Heb zojuist een 'nieuw' uitlaatsysteem gemonteerd. Alleen is de cabon demper doie erbij zit niet meer je van het (voor een plaatje, klik rechts onder). Nu weet ik dat je van die hoezen kan kopen die je er over heen kan schuiven. Wie weet waar deze te krijgen zijn, heb ze nl. wel eens op een beurs zien liggen.
Liever laar ik hem opnieuw met carbon bekleden, dit moet te doen zijn maar zou niet weten waar :? Wie o wie kan mij nuttige info hierover verschaffen?

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/255468/d7649a396b09b24e9462270940ca7372 (Uitlaat.jpg)​
 
De oplossing:
ff bellen met Poynova in Tilburg :) (013-5801967)
die maken gewoon een carbon huls zo als je hem wilt hebben.
schrik niet van de kosten hulsje (420mm lang x 125 rond) kost rond de 90 euro ;(

succes met het opknappen

RFast
 
OK Thanks,

Maaruh, heb voor de demper nog geen €90,- betaald. Zatten er ook nag uitlaatbochten aan vast })

Iemand die weet of krassen er uit te halen zijn. Dan maak ik er aan de zijnkanten wel alleminium strips aan
 
Het ziet er naar uit dat de uitlaat z'n langste tijd heeft gehad, het carbon ziet er nogal verbrand uit, die bruinige gloed. Dit is het matrixmateriaal (het kunststof waar de koolstofvezels in zitten) wat aan het afbreken is door de hitte.
Of een nieuwe koolstof huls, of een alu huls er omheen ofzo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan