Carbon uitlaatdemper, nieuwstaat [goedkoop !!]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ernie81

Geblokkeerd account
22 apr 2007
396
0
Carbon uitlaat demper

  • nederlands fabrikaat / merk : J&S
  • 100% krasvrij, lijkt wel nieuw
  • sportief maar net geluid

Deze demper past op veel verschillende motoren icm een linkpipe. J&S bestaan niet meer, maar je kunt passende linkpipe's bij de volgende bedrijven kopen.


aansluit diameter : 2 inch / 50.8 mm

Prijs : slechts 100 euro !

full
 
bij veel honda's is de originele pijp 2 inch en past de demper er dus zo op :)
 
dus moet nog even contacten met een van de bovenstaande bedrijven voor een linkpijkpie???

Wordt wel een linkpijp vanaf de vlinderklep dus. :(
 
dus moet nog even contacten met een van de bovenstaande bedrijven voor een linkpijkpie???

Wordt wel een linkpijp vanaf de vlinderklep dus. :(

van beek maakt em passend op je eigen pijp, dat is de goedkoopste oplossing. Je kan er idd een nieuwe linkpijp bij kopen bij de andere bedrijven zodat je snel kan wisselen, maar nodig is het niet. Kijk maar op de site van Van beek, ze maken écht alles passend voor een appel en een ei.
 
Is tie volledig carbon of heeft ie een alu binnenmantel?

En db killer toevallig mogelijk?
 
Laatst bewerkt:
van beek maakt em passend op je eigen pijp, dat is de goedkoopste oplossing. Je kan er idd een nieuwe linkpijp bij kopen bij de andere bedrijven zodat je snel kan wisselen, maar nodig is het niet. Kijk maar op de site van Van beek, ze maken écht alles passend voor een appel en een ei.


ja dan gaan ze zagen en hakken in je orginele uitlaat. Rot je demper door of de plek waar die aangelast is. Kan je er niks meer mee.
Bovendien kun je met een circuitdag je orginele demper dus niet meer gebruiken.
Zou dat niet doen iig zelf.
 
Is tie volledig carbon of heeft ie een alu binnenmantel?

En db killer toevallig mogelijk?

RVS binnenwerk en rvs deksels zoals de meeste carbon dempers. En ja, db killer.


ja dan gaan ze zagen en hakken in je orginele uitlaat. Rot je demper door of de plek waar die aangelast is. Kan je er niks meer mee.
Bovendien kun je met een circuitdag je orginele demper dus niet meer gebruiken.
Zou dat niet doen iig zelf.

:Z

Speciaal voor domme mensen zoals geert hierboven die het keurige wek van de firma van beek in twijfel willen trekken een voorbeeld :

Voor:

susukivoor.jpg


Na :

susukina.jpg


Mooi & netjes, en geen gehak en gezaag. Bovenstaande tekst van de heer geert slaat dus nergens op en zegt meer over hem dan over het werk van de firma van beek.




Wat zou dat ongeveer kosten bij van beek :?

Ik heb 2 maanden geleden 50 euro betaald voor een zelfde aanpassing bij mijn kawa, dit is een standaardprijs.
 
Dat is niet duur *D

Klopt, en dat is dan voor een slip-on / bolt-on conversie. Als je al een motor met slip-on systeem hebt in een andere maat is het nog iets goedkoper omdat je dan alleen ander linkpijpje nodig hebt. Ik geloof dat ik daar ooit 30 of 35 euro voor heb betaald.
 
Dan wil ik hem wel hebben voor 100€

*D

Je mag altijd mailen op e.debeus apenaanhangsel gmail.com

Waar kan ie opgehaald worden?
 
Laatst bewerkt:
jawel hoor, met een mooi verloopje ;) Staat ook duidelijk in de advertentie, 3 opties zelfs :W


volgens mij had je het hier over een verloopje slimmert. Wat jij bedoeld id dat er een andere flens op je demper gemonteerd word.

:Z :Z


en dat is idd niet duur.


p.s. nog bedankt dat je mij dom vind. :} :} grote jongen :Y
 
Laatst bewerkt:
volgens mij had je het hier over een verloopje slimmert. Wat jij bedoeld id dat er een andere flens op je demper gemonteerd word.

:Z :Z


en dat is idd niet duur.


p.s. nog bedankt dat je mij dom vind. :} :} grote jongen :Y

Hij had het ook over een verloopje, maar hij reageerde op je reactie dat alles zou doorrotten door prutswerk, daarna liet hij ff een voorbeeldje zien van van Beek om te laten zien dat het geen prutsers zijn... capice?

Inmiddels heb ik die demper dus ipv ouwehoeren had je ook een leuk dempertje voor schappelijke prijs kunnen kopen, passend krijgen lukt altijd wel.

Kvind jou dus ook dom. :P (iets met vette ;) )
 
Laatst bewerkt:
maar er zijn ook slimme mensen op deze wereld :+

demper is t/m vrijdag avond gereserveerd voor flagg
 
Hij had het ook over een verloopje, maar hij reageerde op je reactie dat alles zou doorrotten door prutswerk, daarna liet hij ff een voorbeeldje zien van van Beek om te laten zien dat het geen prutsers zijn... capice?

Inmiddels heb ik die demper dus ipv ouwehoeren had je ook een leuk dempertje voor schappelijke prijs kunnen kopen, passend krijgen lukt altijd wel.

Kvind jou dus ook dom. :P (iets met vette ;) )
Denk dat ie al verkocht is hoor :Y :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan