Carbonfolie op de hele kuip?

DeMotorduvel

MF veteraan
16 feb 2008
4.694
335
Heeft iemand van jullie wel eens de hele kuip beplakt met carbonfolie?
Hoe gaat dat met de hoekjes en gaatjes, is het een beetje rekbaar, en waar is die folie het beste te bestellen?

Zomaar een idee, misschien heeft iemand er ervaring mee?

Mzzlzz
T
 
Je moet geen folie gebruiken man. Dat is voor keukenkastjes en zelfs daar kan het eigenlijk niet eens.

Of je koopt een echte carbon kuip of doet het gewoon niet, maar als je het dan toch niet laten kunt is er een speciale oplossing -->

Leg kuip in bak water, gooi op het water een speciale carbon sticker, water lost het een en ander op in de sticker, trek kuip uit het water door de sticker et voila. Geen idee hoe deze techniek heet, maar het werkt veel mooier dan folie.
 
Grappig spul dat transfer folie.

Ik denk dat een hoop nep carbon look zo wordt gemaakt.
 
Duidelijk, case dismissed!
T'was ook maar een idee, maar nader overdacht en nee idd, het is niet geweldig.

Komende winter laat ik hem toch maar gewoon spuiten, heb iets afgesproken met een spuiter die ik ken.

Mazelenz,
T
 
Heeft iemand van jullie wel eens de hele kuip beplakt met carbonfolie?
Hoe gaat dat met de hoekjes en gaatjes, is het een beetje rekbaar, en waar is die folie het beste te bestellen?

Zomaar een idee, misschien heeft iemand er ervaring mee?

Mzzlzz
T


Ik wens je veel succes

maar ik denk niet dat je het gewenste resultaat krijgt met folie.

gewoon ff door sparen en een carbonkuip kopen :Y

:W
 
Ik wens je veel succes

maar ik denk niet dat je het gewenste resultaat krijgt met folie.

gewoon ff door sparen en een carbonkuip kopen :Y

:W

weet je wat echt het foute is, in de racerij verfen ze alle carbon kuipen juist zodat je dat carbon niet ziet (kleuren voor sponsoren). particulieren willen echter dat carbon zien :S
 
In het streetfighterforum was toch iemand die z'n tank en zitje in een carbonfolie had laten overtrekken? Dat zag er best nog geslaagd uit, laat het me even opzoeken...


EDIT:

e7df9ac5a4b559111d9781f818e3f394


En de link: http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/164365
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan