Carborateur honda 750

Garrie

Rookie
5 jul 2006
12
0
Past dit wel onder een honda CBX 750 F2? Loopt nu zeer slecht. Gaat af en toe niet harder dan 120 en zakt dan ineens weg naar 60. Hij slaat ook af.
Wat kan ik hier aan doen om weer lekker te kunnen rijden. :]
 
Loopt nu zeer slecht. Gaat af en toe niet harder dan 120 en zakt dan ineens weg naar 60. Hij slaat ook af.
Wat kan ik hier aan doen om weer lekker te kunnen rijden. :]

Loopt slecht ? 120 km/h, man, zo hard kan ik niet eens rennen... Maar dat plotseling afslaan is wel lastig. Maar gaat ie dan naar links of rechts ?


:+
 
Vervang je altijd meteen complete carburateurs als jet het vermoeden hebt dat er iets mis mee is?
Dan hoop ik dat je nooit een kleinigheidje aan je motorblok zelf krijgt. Of koop je ook meteen een nieuw blok dan?
Stel dat je andere carburateurs gaat monteren, dan moet je die ook vooraf reinigen en na montage afstellen. kan je net zo goed deze laten zitten en je probleem oplossen.
(En het kan ook iets totaal anders zijn dan je carburateurs natuurlijk)
 
Als ik de klacht lees,afgezien van hoe belabberd deze is geformuleerd denk ik eerder aan ontsteking problemen (bouqies / bobine / CDI o.i.d.). Maar hoe loopt de motor over het algemeen, loopt hij stationair goed ?/ loopt de motor op 3 poten ? geef eens wat meer info. Dan krijg je waarschijnlijk ook betere tips...
 
er zijn ander carburateurs op gekomen omdat de oude door liepen en ik de carter vol met benzine had daarom .
de motor loopt wel goed stationair maar begint te pruttelen als ik naar hogere snelheid wil . '(
 
Is er wel gecontroleerd of de sproeierbezetting hetzelfde was, en het vlotterniveau?
Vlotternaalden schoonmaken/vervangen e.d. had waarschijnlijk goedkoper en makkelijker geweest dan de hele carburateurbatterij vervangen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan