carbsetje xs 400 se

radjatoe

MF veteraan
27 nov 2005
2.329
0
apeldoorn
ik ben eigenlijk op zoek naar een carbsetje voor mijn xs 400 se uit 1981 aangezien de huidige behandeld is met zwarte verf(??) en hierdoor niets soepel loopt..en ik bedoel niet een verfspatje hier of daar, maar echt helemaal zwart gespoten..heel leuk allemaal, maar dit is dus gedaan zonder een primer, verf chipt al gemakkelijk overal af.....

(Afbeelding)
 
Dat heeft een neefje van me gedaan :Y

Had ie ook wat te doen :Y




Niet zo pessimistisch doen over een bijna gratis ding hè ;)
 
hahahaa nee ik gaf ff aan waarom ik een ander setje wil hebben...ach misschien ga ik er een paar avonden voor zitten om hem echt helemaal te demonteren en in de afbijt ofzo te zetten..

Maar als er iemand is die een setje over heeft voor weinug.. :)
 
hahahaa nee ik gaf ff aan waarom ik een ander setje wil hebben...ach misschien ga ik er een paar avonden voor zitten om hem echt helemaal te demonteren en in de afbijt ofzo te zetten..

Maar als er iemand is die een setje over heeft voor weinug.. :)
:P ...........hap ;)

Ik zou gewoon er een avondje voor gaan zitten en heel dat ding schoonmaken/dremelen :Y
Mankeert, naar mijn weten, verder niets met de carbs :N
 
geknepen xs400?? vertel??
27 trappelende paardjes ipv 34 oid. Zit dan ook een tamme nokkenas in. Aan de hand van de sproeiers kun je zien welke versie jij hebt, vol vermogen heeft volgens mij maatje 142,5. Volgens mij is het bij de carbs gewoon een kwestie van sproeiers over schroeven.
 
Flikker dat ding in een bak benzine ofzo en de volgende dag valt de verf er zo af joh
 
Ik heb ze ook nog liggen van een ongeknepen XS. Wil het wel ruilen tegen je koplamp...zag in andere topic dat je er een grotere op wilt zetten :P ,mzzzls,Rob.
 
en anders maar potje afbijt, lijkt wel hammerite zo vanaf hier. 1 voordeel met die verf, de afstelling verloopt nooit meer.
 
Ik heb ze ook nog liggen van een ongeknepen XS. Wil het wel ruilen tegen je koplamp...zag in andere topic dat je er een grotere op wilt zetten :P ,mzzzls,Rob.


deal! hoe nu verder? Jij woont in nieuwekerk ad ijssel ik in apeldoorn...Toevallig aankomende tijd in de buurt??
 
Terug
Bovenaan Onderaan