Carbtune Pro voor 4 Cilinders

Status
Niet open voor verdere reacties.

DualDevil

MF veteraan
26 mrt 2008
7.754
27
Vlaardingen
Verkocht

Mijn Carbtune voor 4 cilinders mag weg. Heb geen motoren meer, en kan niet goed rijden vanwege een motorongeluk. Kortom, ik heb hem niet meer nodig. Erg weinig gebruikt, mag weg voor 65 euro.

Verkocht


Verkooptekst bij de carbtune:

Nauwelijks gebruikte carbtune. In zeer goede staat. Gaat weg omdat mijn motoren weg zijn. Artikel info:

Carbtune

Carbtune Pro is voor het synchroniseren van carburateurs een professioneel 4 koloms synchronisatie apparaat (vacuum meters) voor injectie en carburateur motoren. Hiermee kun je dus het vacuüm van je carburateurs synchroniseren / afstellen op je motor. De Carbtune Pro is de verbeterde versie van de het vorige synchronisatie gereedschap Carbtune II. Een synchroonmeter is must voor iemand die zijn eigen motor onderhoudt.

De set wordt compleet geleverd met adapters, slangen en een duidelijke gebruiksaanwijzing in het Engels (meegeleverde adapters zijn 4x 5mm en 4x 6mm draad).

Specificaties Carbtune Pro:
  • Geschikt voor 2, 3 en 4 cilinder motoren

  • Tules van 5mm (4x) en 6mm (4x)

  • Vrij van kwikzilver en andere vloeistoffen

  • Meest gemakkelijke vacuümmeters om zuiver de waarden af te lezen

  • Geen calibratie of afstelling nodig

  • Inclusief dempers om schommelingen te verminderen

  • Geleverd met een stevige handige opbergtas

  • Gemakkelijk te transporteren

  • Engelstalige handleiding

In onafhankelijke tests is de Carbtune Pro als beste getest. Ook gebruikerservaringen geven aan dat dit apparaat zeer fijn is om te gebruiken.


IMG_20200831_165602.jpg
IMG_20200831_164353.jpg
IMG_20200831_165556.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan