Carbtune vraagje

18 jul 2005
78
0
Belgie
Ik heb net de Carbtune 4 column besteld.
Nu heb ik echter een vraagje. Waar moeten de 4 slangen van de carbtune op???? Rechtstreeks op het blok, zoals op de afbeelding? Het is een KAWA ZXR L2 van '94.
full
 
Die schroef verwijderen, en daar draai je ze in

Snap1-1.jpg


Let wel, demping klokken goed instellen, papier wel lezen wat erbij zit

(als die schroef IN het inlaatrubber zit, en niet het inlaatrubber vastbout)
 
Ok, nu weet ik het eigenlijk nog niet, want ZX7-aRnold schrijft dat ik ze rechtstreeks op de nippels moet plaatsen en Hulzie schrijft In het gat waar nu het schroefje zit wat in je inlaatrubber zit.

Bedankt voor de reacties, maar het zijn 2 verschillende reacties???
:? :? :? :?

Ik wil alleen maar weten waar ik die 4 slangen op moet aansluiten.
 
De reacties beschrijven beiden hetzelfde.

In je inlaatrubbers zit een gat met een stuk schroefdraad.
Afhankelijk van jou motor zit daar een boutje ingedraaid of een nippel (met slang erop).
Indien er een boutje ingedraaid zit deze vervangen door (meestal bij carbtuner bijgeleverde nippel) Niet vergeten boutje terug te zetten wanneer je klaar bent.
Je wilt immers niet dat je blok onder het rijden valse lucht aanzuigt.
 
Als op die nippels een afdekdopje zit kan het best zijn (maar daar ben je zo achter, trek dat afdekdopje eraf, en als ie vacuum zuigt bij draaiende motor, is ut um wel, doet ie dat niet, dan niet)
 
De reacties beschrijven beiden hetzelfde.

In je inlaatrubbers zit een gat met een stuk schroefdraad.
Afhankelijk van jou motor zit daar een boutje ingedraaid of een nippel (met slang erop).
Indien er een boutje ingedraaid zit deze vervangen door (meestal bij carbtuner bijgeleverde nippel) Niet vergeten boutje terug te zetten wanneer je klaar bent.
Je wilt immers niet dat je blok onder het rijden valse lucht aanzuigt.

Bij Kawa zitten ze niet op de rubbers, maar op de cilinder zelf ;) zoals op het plaatje ook al staat
 
Terug
Bovenaan Onderaan