goedemorgen.
momenteel liggen mijn carbs open voor een revisie (nieuwe sproeiers, naalden, o-ringen, etc.)
mijn Honda cb350f heeft een 400 blok en carbs. de uitlaat (4-2) zijn de bochten van een 350f met op maat gemaakte y-stukken en red-tip semi open uitlaten. Er zijn geen balanspijpjes.
de 400f heeft standaard een 4-1.
wat valt er te zeggen over de sproeier maten, naaldhoogte, etc?
mijn voorlopige conclusie is dat van een 4-1 naar een 4-2 de kans is dat het mengsel wat aan de rijke kant zou kunnen zijn. Maar dat is wel prima (liever dan te arm).
klopt mijn gedachte?
hebben jullie advies?
momenteel liggen mijn carbs open voor een revisie (nieuwe sproeiers, naalden, o-ringen, etc.)
mijn Honda cb350f heeft een 400 blok en carbs. de uitlaat (4-2) zijn de bochten van een 350f met op maat gemaakte y-stukken en red-tip semi open uitlaten. Er zijn geen balanspijpjes.
de 400f heeft standaard een 4-1.
wat valt er te zeggen over de sproeier maten, naaldhoogte, etc?
mijn voorlopige conclusie is dat van een 4-1 naar een 4-2 de kans is dat het mengsel wat aan de rijke kant zou kunnen zijn. Maar dat is wel prima (liever dan te arm).
klopt mijn gedachte?
hebben jullie advies?