carburateur reinigen

Ultrasoon badje doet altijd wonderen. :)




Ultrasoonreinigers worden ingezet in professionele werkomgevingen omdat ze economisch en efficiënt zijn.
Dezemachines worden o.a. veel gebruikt in de medische en dentale sector alwaar apparatuur aan zeer strenge normen moeten voldoen ( Besluit Medische Hulpmiddelen als gevolg van de Europese Richtlijn 93/42/EEG).
Andere marktsegmenten waar sonorex ultrasoonreinigers worden gebruikt zijn bijvoorbeeld laboratoria, bij dierenartsen, goud- en edelsmeden, juweliers, opticiens, klokkenmakers, scheepvaart en marine, tattoo shops, piercing studio's, pedicures, schoonheidssalons, motorzaken en landbouw mechanisatiebedrijven (bijv. reiniging van carburateurs) en onderhoudswerkplaatsen .
 
Laatst bewerkt:
na 4 jaar stilgestaan te hebben , wil ik carburateur reinigen van xr650
met wel middel kan ik sit het beste doen?

Verse benzine er in en een flesje Wynn's "petrol treatment petrol*plus*" Maar je kan net zo goed je carburateur er even af halen en schoonmaken. Het is er perslot van rekening maar 1 en je kan er makkelijk bij.

gr, Look.
 
Of een spuitbusje carb-cleaner gebruiken.
Ikzelf heb een ultrasooncleaner en daarin doe ik een glaasje met carb-cleaner met de onderdelen erin.
 
ok mischien dan maar gelijk even ultrasoon doen.
weet je zeker dat je niks laat zitten.(het gaat idd om de binnenkant)
of mischien gaan shoppen voor een vlakschuif.........
 
Remmenreiniger werkt ook op metaal hoor.. ;)

Om te ontvetten......

En volgens mij, zit er in de carb, buiten de gasnaald en kabel om, geen metalen delen in een carb..

Ok, pennetje van de vlotter is van metaal... en de boutjes....


he? naar mijn weten is een carb helemaal gemaakt uit metaal :P met uitzondering van de vlotter en de pakkingen
 
Terug
Bovenaan Onderaan