Carburateur Suzuki Mardura 700 verwijderen

mobell

MF'er
17 sep 2010
48
6
Eerbeek
Hallo
Kan iemand mij vertellen hoe ik de carburateur van een Suzuki Mardura 700 kan verwijderen en schoonmaken ?
Lijk zo weinig ruimte te hebben om erbij te kunnen.
Mvg
 
neen, maar mss kan iemand vertellen hoe je de carbu's van een Suzuki 700 Marauder de carbu's er moet afhalen :+
Afhalen doe je bij de Chinees ☺🤪 :+
Zadel er af ,tank er af ,2 boutjes waar het luchtfilter mee vast zit aan het frame verwijderen ,luchtfilterhuis klemmen los
maken en luchtfilterhuis naar achteren trekken,de voorste klemmen van de carburateurs losmaken en de carburateurs uit de rubbers trekken.
 
Laatst bewerkt:
Als het net zoals bij de Honda V blokken in elkaar zit moet je de carbs als 1 geheel er vanaf kunnen halen,
dus alle beugels laten zitten,aan het model van het frame te zien moet je de carbs vanaf de zijkant weg halen,
wel eerst de kabels losmaken,als je er niet zo bij kan dan bij de gas greep op het stuur losmaken.
Je zit wel met het probleem dat de rubbers inmiddels wel keihard geworden zijn na al die jaren,
dus ze eerst verwarmen met bv een verfstripper zal wel helpen.
Hier kan je alle onderdeel tekeningen vinden,
https://www.cmsnl.com/suzuki-gv700_model16119/
 
Zoals op het plaatje te zien is, staat de inlaat omhoog gericht, dus waarschijnlijk kun je de carbs losdraaien en omhoog trekken.

Screenshot_20200628-091045_Samsung Internet.jpg
 
Ja wordt iets duidelijker, maar hoe krijg ik dan het luchtfilter huis er tussen uit. Hij zit heel dicht op het framebuis, waar de tank zit. Gr
Luchtfilterhuis bestaat uit 2 delen,het deel wat onder de tank zit kan je apart losmaken,dan moet je
voldoende ruimte hebben om de carbs er af te halen,dus de klemmen nrs3 en nr 13 losschroeven en nr1 verwijderen.
suzuki-gv700glf2-madura-1985-f-usa-e03-air-cleaner_big3IMG00912721_1bfe.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan