Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
RD's worden gewoon op stationairschroeven gesyncht en het gas van de RD's heeft net als alle overtakten een slack van enkele millimeters. De onderlinge gelijkmatigheid wordt wel met de gaskabels geregeld (het puntje achter het kijkglas)er is niets raars aan synchroniseren dmv de gaskabels te regelen. het gaat erom dat alle carbu's gelijk open gaan, en als iedere carbu een apparte kabel heeft zal je het toch echt via de kabels moeten doen ...
ondertussen verplicht niemand je om alle speling uit de kabels te halen.
zou je moeten weten Rob, je hebt genoeg RD's staan.
Of in een sleuf in de as...Bij een smoorklep zit het asje ook niet in het midden, maar aan 1 kant van het ronde plaatje (meen ik).
Ik weet het trouwens zeker. Het ronde plaatje zit met 2 schroefjes op het asje gebout zodat ie uit de carburateur kan.
Aan één kant van het asje zit een plat vlak.
neen, met de stationnair schroeven regel je het stationnair toerental van beide cylinders appart. stationnair synchen doe je ook enkel voor "verkoop" : "luister eens hoe mooi hij draait" de echte synchro doe je met de kabels, synchen is iets dat hoort bij gas geven, niet bij stationnair ;-)RD's worden gewoon op stationairschroeven gesyncht en het gas van de RD's heeft net als alle overtakten een slack van enkele millimeters. De onderlinge gelijkmatigheid wordt wel met de gaskabels geregeld (het puntje achter het kijkglas)
Thermostaat kraan?Iemand al zo iets eens gebruikt om ze motor te synchroniseren?