Carburateur Veer gezocht van een Yamaha XJ750 uit 1983

JRC92

MF'er
20 jan 2015
93
22
Borger
MF'ers,

Ivm mijn bobber project ben ik op zoek naar 2 van onderstaande veren. Google helpt me helaas niet verder. Iemand die toevallig 2 van deze veren heeft liggen of kan maken? Binnendiameter 16mm
20211218_151511.jpg
 
Ik heb je topictitel even aangepast, zorg volgende keer aub voor een duidelijke titel.
 
Goedemiddag!

Ik heb een XJ750 Maxim, waar de carburateurs nu gereviseerd zijn. alleen lopen de vlotters nu niet meer vol met benzine, iemand enig idee? zou hij aan de rail liggen waar de benzine slang op aangesloten zit?
 
Goedemiddag!

Ik heb een XJ750 Maxim, waar de carburateurs nu gereviseerd zijn. alleen lopen de vlotters nu niet meer vol met benzine, iemand enig idee? zou hij aan de rail liggen waar de benzine slang op aangesloten zit?
Yanick, dit is een te koop gevraagd topic, wat niks met jouw vraag te maken heeft.

Als je een technische vraag hebt, kan je het beste een eigen topic maken in de afdeling Techniek, vragen en antwoorden

Zorg dat je topic duidelijk geschreven is en voldoende randinformatie bevat :)
 
Helaas kan ik hem op cmsnl niet vinden. Het is de terugslagveer van de carburateur. Het gaat om een yamaha XJ750 uit 1983
yamaha-xj750r-seca-1983-d-usa-carburetor_bigyau0791b-3_9ca2.gif
Op de sheet staan ze inderdaad niet, net als de gaskleppen en alle andere onderdelen die in de carb zelf horen.

Ik heb pas nog twee van die veren in mijn jatten gehad dus moeten ze wel ergens zijn. Ben hier keihard aan het opruimen, in mijn beperkte vrije tijd dus ik kan effe geen termijn noemen. Als je denkt dat ok het vergeten ben effe wakker schudden, ik bijt niet
 
Keihin... Ik he alleen maar 10 setjs mikuni's liggen, ga je niet verder kunnen helpen... -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan