Carburateur

20 feb 2002
2
0
Etten-Leur
Ik heb een Suzuki X-1 50, bouwjaar 1980, afkomstig uit Duitsland,ook als 80 cc voorkomend. Er zit een 50 cc cylinder op en een 17 mm carburateur. Hij is niet goed af te stellen. Moet hier een kleinere carburateur op? Wie kan mij adviseren. Een foto is bijgevoegd.



[edit]foto ingevoegd[/edit]

Bijlage: suzuki-x-1-50.JPG
 
Laatst bewerkt door een moderator:

AcXeller

Die hard MF'er
12 dec 2001
784
0
41
Amstelveen
www.xs4all.nl
Ik heb er niet echt verstand van maar weet nog wel uit mijn brommer tijdperk dat het rommellen met sproeiers ook wonderen deed, had op het eind dus ook iets van 7 verschillende sproeiers liggen.

Anders eens gaan zoeken wat de orginele maten moeten zijn ?
 

Danny

Die hard MF'er
10 jan 2002
371
0
Delft
In mijn brommertijd had ik een honda ss50. (binnenkort te koop trouwens) Toen ik een 19 mm carb gekocht had, kreeg ik hem ook niet goed. Ik heb alle sproeiers van 90 tot 120 geprobeerd, volgas liep hij goed maar half gas niet.
Tot ik de gasnaald een positie hoger zette, samen met de 90 sproeier die standaard in de carb zat liep hij weer als de brandweer. (nou ja, voor een brommer dan)

Moraal: spelen met sproeiers en gasnaaldposities, succes (en geduld)
 

BYM

MF veteraan
19 mei 2001
2.368
0
Zaan-city
Op woensdag 20 februari 2002 17:56 schreef Koenders M.N.J. het volgende:
Ik heb een Suzuki X-1 50, bouwjaar 1980, afkomstig uit Duitsland,ook als 80 cc voorkomend. Er zit een 50 cc cylinder op en een 17 mm carburateur. Hij is niet goed af te stellen. Moet hier een kleinere carburateur op? Wie kan mij adviseren. Een foto is bijgevoegd.

Hier moet geen kleinere carb maar een grotere cilinder op :+ (Passen hier geen Yamaha FS-1 spullen op?)

[edit]
FS1 had de carb aan de zijkant.
[/edit]

Verders kan ik niks zinnigs bijdragen aan dit topic want dat is allemaal al verteld.
 
Laatst bewerkt: