Carburateurs en oliekoeler GSX 750 F 1998

rvoosterhout

Rookie
21 jun 2021
9
13
Tsjom, Fryslân
Hallo,

Ik heb een paar dagen geleden een projectmotor opgehaald en ben daarvoor nog op zoek naar een aantal onderdelen.

Ik ben op zoek naar de carburateurs van een Suzuki GSX 750 F, hoeven niet in topstaat te zijn. Daarnaast zoek ik ook de oliekoeler. De oliekoeler die ik nu heb is zo ingedeukt, daar komt weinig lucht doorheen ben ik bang.

Ik hoor het wel,

Rick
 
Welkom op MF! *O*
Ik heb een paar dagen geleden een projectmotor opgehaald en ben daarvoor nog op zoek naar een aantal onderdelen.

Ik ben op zoek naar de carburateurs van een Suzuki GSX 750 F, hoeven niet in topstaat te zijn. Daarnaast zoek ik ook de oliekoeler. De oliekoeler die ik nu heb is zo ingedeukt, daar komt weinig lucht doorheen ben ik bang.

Ik hoor het wel,

Rick
Bij deze kan je heel wat vinden voor je GSX F.
Wel opletten, zowat alle onderdelen voor deze motor worden op tweedehands sites aangeboden als zijnde 1998-2006, maar bij veel onderdelen zit er verschil op in de modellen van 1998-2002, en die van 2003 tot 2006. Bij sommuge onderdelen heb je dan weer een soort van overlappingsperiode.

Maar, om je bij te staan in je project, kan je je met al je vragen, opmerkingen, gedachten, ideeën, enz ook terecht in het grote GSX F topic.
Daar zitten er wel een aantal tussen die technisch zeer goed onderlegd zijn. Zo kan je best eens @RobdeW Vragen hoe goed hij geholpen werd door @Sjefman .

En dan hebben we daar nog "ne rare kwiet", die al met zijn 6de GSX 750 F rijdt, al bijna 300.000 GSX F km's gereden heeft, en zelfs al nr.7 in zijn garage heeft staan :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan