Carburateurs GSX 1100 RW gezocht

Gixxer-mic

Rookie
21 mei 2011
20
0
Rdam
Hallo,

Wie o Wie kan mij aan een goed setje carbs helpen voor een '95 Gsx 1100 RW...de mijne zijn helemaal versleten van binnen.

Op dit moment loopt m'n fiets dan ook als een tractor in het lage toerengebied...

Ik hoor graag wie er nog iets in de schuur heeft liggen...

(ohwja...ook evt interesse in 2 bolt-on dempertjes of een 4 in 1 systeempje met wat meer geluid als origineel...;-))

Mvg

Mic
 
ik kan je helaas aan geen van beide helpen..

maar mocht je je motor gemaakt krijgen, ben je van harte welkom op de

OldSkool-Gixxer-Meeting


gr Leon


_O- _O- _O-

Goed bezig LeonR


@ TS , ik heb nog wel 2 setjes 750 W carbs liggen , 38 mm's Mikuni .

Ik rij met m'n 91'er 1100 ook met 750 carbs [ook 38mm van een 91'er 750 ] voldoet zeer goed !!!!!!!!!!!!

75 euro per setje
 
Hoi Henk,

bedankt voor je snelle reactie! (en excuses voor mijn late... '( )

Heb een operatietje ondergaan en ben even met andere dingen bezig geweest...
De laatste keer dat ik heb gereden leek het probleem ineens verdwenen en een paar vrienden van me gooien de oorzaak dan ook op vuile carbs.

Ik verwacht volgende week weer te kunnen rijden en zal testen of het echt weg is. Mocht ik ze alsnog nodig hebben dan neem ik even contact met je op ;)

Mvg

Mic
 
Hoi Henk,

bedankt voor je snelle reactie! (en excuses voor mijn late... '( )

Heb een operatietje ondergaan en ben even met andere dingen bezig geweest...
De laatste keer dat ik heb gereden leek het probleem ineens verdwenen en een paar vrienden van me gooien de oorzaak dan ook op vuile carbs.

Ik verwacht volgende week weer te kunnen rijden en zal testen of het echt weg is. Mocht ik ze alsnog nodig hebben dan neem ik even contact met je op ;)

Mvg

Mic


Ten eerste beterschap ;)

als het een vuile carbs mocht zijn.............. *O* scheeld weer knaken :Y

succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan