Bol d'or Albert
MF veteraan
Ik zit met het volgende probleempje: (vraag ook al gesteld op brikken en klassiekers gsx400f, maar das niet zo'n druk bezocht topic dus hier ook maar).
Ik heb een gsx 400f die niet lekker loopt omdat ie veel te rijk staat, de bougies zijn zo zwart als roet. (eh van het roet).
Nu heb ik een manual van dit ding, maar ten eerste is het engels en ten tweede staan de basis afstel gegevens er niet in, volgens mij.
De carburateurs lijken allemaal vrij schoon, dus domweg vuil zal niet de oorzaak zijn. Ik ben dus op zoek naar de basis afstelling van de carbs, ik bedoel: sproeier aandraaien tot aanslag en dan bijv 1,5 slag terug. Of moet dat hier 2 slagen terug zijn. En welke sproeier hoeveel.
Ik heb een main jet, pilot jet, pilot air jet, needle jet en een needle valve, welke regelt nu het mengsel bij stationair draaien? De pilot is volgens mij voor stationair toerental, moet ik de pilot air jet hebben?
Ik heb een honda boek van Peters en daar staat dit allemaal wel in, en das lekker handig.
groet
Albert
Ik heb een gsx 400f die niet lekker loopt omdat ie veel te rijk staat, de bougies zijn zo zwart als roet. (eh van het roet).
Nu heb ik een manual van dit ding, maar ten eerste is het engels en ten tweede staan de basis afstel gegevens er niet in, volgens mij.
De carburateurs lijken allemaal vrij schoon, dus domweg vuil zal niet de oorzaak zijn. Ik ben dus op zoek naar de basis afstelling van de carbs, ik bedoel: sproeier aandraaien tot aanslag en dan bijv 1,5 slag terug. Of moet dat hier 2 slagen terug zijn. En welke sproeier hoeveel.
Ik heb een main jet, pilot jet, pilot air jet, needle jet en een needle valve, welke regelt nu het mengsel bij stationair draaien? De pilot is volgens mij voor stationair toerental, moet ik de pilot air jet hebben?
Ik heb een honda boek van Peters en daar staat dit allemaal wel in, en das lekker handig.
groet
Albert