thijsschetters
MF veteraan
Hej allemaal,
Ik heb een suzuki gs500e slingshot, waarvan de carbs gesynchroniseerd moeten worden. Nu loopt hij elke keer op tot plusminus 4000 toeren, erg vervelend, maar geen ramp. Nu is het ook het geval dat hij 25 kW is, en hij heeft als top ong.170/180 in gunstige conditie, 160 in mindere condities. Ik heb begrepen dat dit vrij hard is voor een 25 kW gs500e. Kan het nu zijn doordat hij slecht gesynchroniseerd is dat de top hoger ligt dan anders??? Dus kan het zijn dat na het synchroniseren de top omlaag gaat? Mij lijkt met logisch redeneren, perfecte afstelling+perfecte synchronisatie=perfecte prestaties, of is dit niet zo?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden,
MvG Thijs Schetters
Ik heb een suzuki gs500e slingshot, waarvan de carbs gesynchroniseerd moeten worden. Nu loopt hij elke keer op tot plusminus 4000 toeren, erg vervelend, maar geen ramp. Nu is het ook het geval dat hij 25 kW is, en hij heeft als top ong.170/180 in gunstige conditie, 160 in mindere condities. Ik heb begrepen dat dit vrij hard is voor een 25 kW gs500e. Kan het nu zijn doordat hij slecht gesynchroniseerd is dat de top hoger ligt dan anders??? Dus kan het zijn dat na het synchroniseren de top omlaag gaat? Mij lijkt met logisch redeneren, perfecte afstelling+perfecte synchronisatie=perfecte prestaties, of is dit niet zo?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden,
MvG Thijs Schetters