Carburateurs ZX6-R '97 afstellen, wie heeft tips/ervaring

basman

Rookie
24 apr 2003
10
0
gouda
Ik heb een zx6-r uit 1997, door manko aan de carburateurs start hij slecht(slaat laat aan) en riekt hij teveel naar benzine. Ik heb een dynojet stage 1 gemonteerd zodat ik de standaard uitlaat kon laten zitten (ivm geld gebrek:( )

Wie heeft er ervaring met het afstellen en voorziet mij van tips, ik heb een kwik kolom voor 4 carburateurs. En veel gereedschap. Maar geen test bank.

bedankt alvast voor het lezen en reageren
 
'CARBURATEURS ZX6-R '97 AFSTELLEN, WIE HEEFT TIPS/ERVARING' > 'Carburateurs ZX6-R '97 afstellen, wie heeft tips/ervaring'


Bij deze iig de tip je caps lock af en toe eens uit te zetten... dat geschreeuwd hoeft hier niet zo nodig O-)


[edit: nu zie ik het pas... je inlog werkt weer, zie ik ;) ]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een zx6-r uit 1997, door manko aan de carburateurs start hij slecht(slaat laat aan) en riekt hij teveel naar benzine. Ik heb een dynojet stage 1 gemonteerd zodat ik de standaard uitlaat kon laten zitten (ivm geld gebrek:( )

Wie heeft er ervaring met het afstellen en voorziet mij van tips, ik heb een kwik kolom voor 4 carburateurs. En veel gereedschap. Maar geen test bank.

bedankt alvast voor het lezen en reageren

ik dank dat als je het goed wilt doen, je echt even langs een testbank moet...
 
Ik heb een zx6-r uit 1997, door manko aan de carburateurs start hij slecht(slaat laat aan) en riekt hij teveel naar benzine. Ik heb een dynojet stage 1 gemonteerd zodat ik de standaard uitlaat kon laten zitten (ivm geld gebrek:( )

Wie heeft er ervaring met het afstellen en voorziet mij van tips, ik heb een kwik kolom voor 4 carburateurs. En veel gereedschap. Maar geen test bank.

bedankt alvast voor het lezen en reageren
Die stage 1 kit heb je dan waarschijnlijk ook zonder meting vooraf en naderhand gemonteerd...... :N
Zonde van je geld als je weet dat de meeste klanten welke na montage van een dergelijk kitje op mijn testbank terecht komen erachter komen dat het kitje geen verbetering oplevert.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan