N
[N/A]
Guest
Kerels,
Ducati heeft het injectie ingespoten blok goed onder de knie, dat is duidelijk. Maar hebben onze Japanse vrienden dit ook aangezien die er veel later mee zijn begonnen ?? Het schijnt nogal agressief te reageren, voorbeeld: je rijdt met een GSX-R 750 op de snelweg met een gangetje van 140 km p/u en het schijnt dan vrij moeilijk te zijn om dan het toerental constant te houden. Met andere worden, dit lijkt mij niet prettig rijden op lange stukken op en constante snelheid. Is dit daadwerkelijk zo of valt dit allemaal wel mee ! Misschien kan iemand mij hier een reactie op geven. Ik kan natuurlijk zelf een proefrit maken hierop en het zelf ervaren maar misschien dat andere GSX-R rijders mij hierover hun ervaring willen uitwisselen.
Cya Marco
Ducati heeft het injectie ingespoten blok goed onder de knie, dat is duidelijk. Maar hebben onze Japanse vrienden dit ook aangezien die er veel later mee zijn begonnen ?? Het schijnt nogal agressief te reageren, voorbeeld: je rijdt met een GSX-R 750 op de snelweg met een gangetje van 140 km p/u en het schijnt dan vrij moeilijk te zijn om dan het toerental constant te houden. Met andere worden, dit lijkt mij niet prettig rijden op lange stukken op en constante snelheid. Is dit daadwerkelijk zo of valt dit allemaal wel mee ! Misschien kan iemand mij hier een reactie op geven. Ik kan natuurlijk zelf een proefrit maken hierop en het zelf ervaren maar misschien dat andere GSX-R rijders mij hierover hun ervaring willen uitwisselen.
Cya Marco