Hoi heb hier al eens iets over gepost,
Gisteren dus die carburator set aangekregen per post die ik van een sloop motor gekocht had met 30.000 km op de teller (50 euro betaald ter info)
Heb ze gisteren wat zitten reinigen en eens wat details overgelopen vanuit het werkplaatshandboek.
Denk er dus wel aan deze te vervangen met degene die nu al 89.000 km trouw zijn dienst doet op de mijne.
Fotos heb ik hier ook ondergeplakt.
Het zijn wel grote.
Zoals ik al zei loopt het blok in 2de of 3de versnelling aan lage snelheid onder de 5000 toeren niet echt soepel.
Men had hier al eens vermeld de carburators te syncroniseren, ik denk echter dat versleten sproeiers hier ook voor iets tussen zitten. Blok draait ook soepeler op choke dan zonder.
Gisteren rit gedaan van +- 500 km. Ik ben toen wel 320 km ver geraakt op 15 liter, dus zuinig is hij ook wel mits gematigd rijden.
Wat zouden jullie doen? Carburator die ik gekocht heb steken en afregelen?
Zie ook fotos...
Gisteren dus die carburator set aangekregen per post die ik van een sloop motor gekocht had met 30.000 km op de teller (50 euro betaald ter info)
Heb ze gisteren wat zitten reinigen en eens wat details overgelopen vanuit het werkplaatshandboek.
Denk er dus wel aan deze te vervangen met degene die nu al 89.000 km trouw zijn dienst doet op de mijne.
Fotos heb ik hier ook ondergeplakt.
Het zijn wel grote.
Zoals ik al zei loopt het blok in 2de of 3de versnelling aan lage snelheid onder de 5000 toeren niet echt soepel.
Men had hier al eens vermeld de carburators te syncroniseren, ik denk echter dat versleten sproeiers hier ook voor iets tussen zitten. Blok draait ook soepeler op choke dan zonder.
Gisteren rit gedaan van +- 500 km. Ik ben toen wel 320 km ver geraakt op 15 liter, dus zuinig is hij ook wel mits gematigd rijden.
Wat zouden jullie doen? Carburator die ik gekocht heb steken en afregelen?
Zie ook fotos...