Cardanas of ketting ?????????

Dark Shadow

MF'er
16 jan 2010
72
0
Liedekerke
Hallo,

Ik zit met een aankoop van een motor in het vooruitzicht en graag had ik van jullie vernomen welke motor een cardanas heeft omdat dat beter en makkelijker is dan een ketting.
Honda Deauville:

Honda Pan european:

Honda VFR:

Yamaha Diversion 900:

En welke van deze heeft handvatverwarming?

Vriendelijk dank voor de hulp.
 
Dan heeft ie net 120.000 gelopen, dat is net aan ingereden te noemen. Bij een Pan moet je alleen opletten dat de tussenpot niet doorgerot is, de rest van de motor is onverwoestbaar. En als hij veel korte stukjes gereden heeft is die kans groter, doe mij die met een ton op de teller maar.
dat is idd waar, dure reparatie,tenzij je het bij jou in de buurt laat doen! Uitgeest!
 
Laatst bewerkt:
Dan heeft ie net 120.000 gelopen, dat is net aan ingereden te noemen. Bij een Pan moet je alleen opletten dat de tussenpot niet doorgerot is, de rest van de motor is onverwoestbaar. En als hij veel korte stukjes gereden heeft is die kans groter, doe mij die met een ton op de teller maar.
Precies. Overigens had die van mij maar 68k gelopen, praktisch nieuw, altijd binnen gestaan etc :-)

Naast de tussenpot is ook (vooral bij modellen van voor 94) de achterbrug gevoelig voor roest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan