Cardo Freecom 2+ groepsgesprek

stanger

Rookie
14 sep 2020
1
0
Hoi,

Ik heb een Cardo freecom 2+ die zijn werk doet voor mijn gsm en bike tot bike gesprek met een vriend.
Nu werd men mij verteld dat als ik met mijn freecom 2+ verbinding maak via bluetooth met een packtalk bold ik ook zo kunnen deelnemen aan de gesprekken die verlopen via de packtalk bold waardoor ik dus eigenlijk via die verbinding toch kan spreken met meerdere mensen. Weet iemand of dit klopt en dit kan bevestigen?
Ik heb het nog niet de mogelijkheid gehad om het te proberen.
Alvast bedankt
mvg
 
Heb je al eens in de handleiding gekeken?
Volgens mij kan de freecom 2 niet met meer dan 1 ander apparaat koppelen.
 
Heb je al eens in de handleiding gekeken?
Volgens mij kan de freecom 2 niet met meer dan 1 ander apparaat koppelen.

_O- pot verwijt de ketel?

Hoi,

Ik heb een Cardo freecom 2+ die zijn werk doet voor mijn gsm en bike tot bike gesprek met een vriend.
Nu werd men mij verteld dat als ik met mijn freecom 2+ verbinding maak via bluetooth met een packtalk bold ik ook zo kunnen deelnemen aan de gesprekken die verlopen via de packtalk bold waardoor ik dus eigenlijk via die verbinding toch kan spreken met meerdere mensen. Weet iemand of dit klopt en dit kan bevestigen?
Ik heb het nog niet de mogelijkheid gehad om het te proberen.
Alvast bedankt
mvg

Ja dat kan. Bluetooth connectie maken met de bold. De bold kan vervolgens in een dmc groep de freecom meenemen in bridge modus.
Staat inderdaad wel in handleiding beschreven op de cardo site stap voor stap, op YouTube staan ook voorbeeld filmpjes als je dat makkelijker vindt!

 
Terug
Bovenaan Onderaan