Cardo freecom 2+ spotify

Deze m'neer heeft 't antwoord al verklapt:



Verbind je cardo met je telefoon, en ga dan naar Instellingen>Verbiningen>Bluetooth (of tik op het woord Bluetooth in het snelmenu). Tik op de naam van de cardo en check of bovenstaande vinkjes beide aan staan.

Waarschijnlijk staat Audio namelijk niet aan, dan stuurt 'ie het 'media'-geluid -waar Spotify onder gerekend wordt- niet door.
Fijn dat het gelukt is!
 
Deze m'neer heeft 't antwoord al verklapt:



Verbind je cardo met je telefoon, en ga dan naar Instellingen>Verbiningen>Bluetooth (of tik op het woord Bluetooth in het snelmenu). Tik op de naam van de cardo en check of bovenstaande vinkjes beide aan staan.

Waarschijnlijk staat Audio namelijk niet aan, dan stuurt 'ie het 'media'-geluid -waar Spotify onder gerekend wordt- niet door.
Ik ga kijken of ik dit vanmiddag kan vinden.
 
Deze m'neer heeft 't antwoord al verklapt:



Verbind je cardo met je telefoon, en ga dan naar Instellingen>Verbiningen>Bluetooth (of tik op het woord Bluetooth in het snelmenu). Tik op de naam van de cardo en check of bovenstaande vinkjes beide aan staan.

Waarschijnlijk staat Audio namelijk niet aan, dan stuurt 'ie het 'media'-geluid -waar Spotify onder gerekend wordt- niet door.

Telefoon audio en media audio staan allebij aan. Maar, dat werkt dus niet.
 
Geen idee wat ik net gedaan heb, helemaal niks. Maar ik starte waze op en die sluitte ik af en ineens doet spotify het wel via de speakers van cardo :+

OPGELOST.
 
Terug
Bovenaan Onderaan