Cardo Freecom 2+ verlies connectie telefoon

Kloever

Die hard MF'er
27 sep 2021
459
546
Nijverdal
Mogge,

Misschien dat iemand hier een oplossing heeft. Sinds vorige week heb ik een Freecom 2X(titel zegt + maar moet X zijn). Deze gebruik ik in combinatie met een TomTom Rider 550 en een Oneplus 9 Pro. De connectie met mijn TomTom is perfect en blijft perfect. Met de Oneplus daarin tegen niet, hij verliest steeds zijn bluetooth connectie. Ook als ik bv Spotify aanzet.

Als ik google op dit probleem zie 1 oplossing, de telefoon herstarten voor dat je de Cardo aanzet. Prima, maar ik had gehoopt dat misschien iemand een betere oplossing heeft. Ik heb de connectie al eens opnieuw gemaakt met de telefoon, app is al opnieuw geïnstalleerd. Maar het lijkt niet te helpen (het opnieuw opstarten van de telefoon heb ik nog niet getest moet ik eerlijk zeggen)
 
Laatst bewerkt:
Heb je een andere telefoon waar mee je kan testen om uit te sluiten of het aan je OnePlus ligt?

-edit:
overigens, controleer ook je telefoon ( "battery saving" ) instellingen, kan zijn dat daar ergens in staat dat je Bluetooth na ** tijd vanzelf weer uitgeschakeld moet worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kars
Heb je een andere telefoon waar mee je kan testen om uit te sluiten of het aan je OnePlus ligt?

-edit:
overigens, controleer ook je telefoon ( "battery saving" ) instellingen, kan zijn dat daar ergens in staat dat je Bluetooth na ** tijd vanzelf weer uitgeschakeld moet worden.
Het was inderdaad de battery saving van de Cardo app die lastig deed. Die uitgezet en prima.
 
Vraagje, ik heb sinds kort een Cardo Freecom2X op een Samsung mobiel maar nog niet mee gereden.
Batterij saving zie ik niet bij instellingen staan maar wel baterij optimalisatie.
Moet die uit of aan, bedoelen jullie dat ?
 
Vraagje, ik heb sinds kort een Cardo Freecom2X op een Samsung mobiel maar nog niet mee gereden.
Batterij saving zie ik niet bij instellingen staan maar wel baterij optimalisatie.
Moet die uit of aan, bedoelen jullie dat ?
Batterij optimalisatie moet uit, want anders wordt de app alsnog op de achtergrond gestopt of onderbreekt hij de bluetooth verbinding :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan