Cardo Freecom 4+ problemen

Vulture

MF'er
11 jun 2021
47
58
Er zijn vast genoeg mensen met een Freecom 4+.

Ik heb de laatste tijd steeds last van het feit dat er geen audio van mijn iPhone komt.
De unit is verbonden en ik zie hem in mijn app. Maar geen enkele melding (navigatie op google maps, Flitsmeister, etc) komt door.

Bij Flitsmeister kan ik wel het andere kanaal selecteren en dan krijg ik wel de meldingen binnen maar dat kanaal is super irritant.

Iemand hier ervaring mee?
 
Als je muziek afspeelt op je telefoon komt dat wel door op je intercom?
Check ook eens of het volume van je cardo wel hoog genoeg staat. Ik heb dezelfde unit en kan alleen het volume verhogen als er geluid komt van de telefoon, dus b.v. in google maps een route plannen en dan gelijk aan het wieltje van je intercom draaien zodat het volume verhoogd wordt.
Je zou ook eens kunnen proberen om de apparaten opnieuw te pairen.
 
Hallo. Ik heb een freecom 4 Plus set en ik verbind met beide units als intercom.dat werkt prima. Zodra ik een telefoon op positie GPS met TomTom go koppel terwijl ik de intercom aan heb komt er geen melding Van de TomTom doorheen... Ik heb alles al geprobeerd maar kom er niet uit ..
Zodra ik de intercom verbinding annuleer werkt het prima ... Wie weet de oplossing.thnx groet Kees
 
Terug
Bovenaan Onderaan