Cardo Freecom4 gebruikers vraag

dus...

soms vallen de gesproken route-aanwijzingen van de Zumo 550 gewoon weg op de freecom4.
Het opnieuw opstarten van of de freecom 4, of de navigatie lost het probleem tijdelijk op :N
Dit is dus echt niet grappig.
En toch denk ik dat het aan de freecom ligt.
Iemand een idee hoe ik dat kan uitsluiten?

edit,

kutCardo-updater

edit,

De oplaadkabels/data overdrachtkabels die erbij zitten zijn echt van kansloze kwaliteit.
Opladen gaat prima, maar dataoverdracht was een hel. Kon de update naar 1.1 niet maken, en na wat vloeken heb ik beide kabels vervangen door een telefoonlaadkabel van samsung.
Aansluiten, updaten en klaar is basman.
Dat had ik ook pas door na een paar andere kabels gebruikt te hebben. Wij gebruiken de Cardo icm een TomTom 400 en hebben geen probleem met deze combinatie. Na de update nog niet kunnen testen of het parallel streamen nu beter is.
 
Wat is het toch een ongelovig kôt ding. Het is niet voor elkaar te krijgen om muziek & communicatie storingsvrij te laten werken. Reinstalleren van de ap heeft geen enkele zin, alle mogelijke instellingen geprobeerd. Zelfs de communicatie zelf is slechts bijna zo goed als een goedkoop chinees setje alleen kost die een fractie van de prijs van de Cardo freecom al haalt hij bij lange na niet die beloofde 1000 meter.

Prut ding, prut bedrijf, niks waard en niet kopen is wat nu in me opkomt.
 
Sinds een week ook in het bezit van de Freecom 4 duo. Nu lees ik veel verschillende verhalen over de app. Met een iPhone 5s en iPhone 6s (met nieuwste iOS) werkt de app niet.. met een iPhone 7 werkt de app wel, met af en toe wat haperingen.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen ? iOS en alle updates zijn bij alle iPhone toestellen hetzelfde en meest up to date.

Alle instellingen kan ook allemaal via het menu van de intercom zelf maar is allemaal niet heel gebruiksvriendelijk en simpel.
 
lieve mensen, er zou weer een update zijn voor de freecom. Betreft een verbetering van audio
Cardo Community

En is het inmiddels na de laatste updates een beetje OK met de Freecom 4?
Ik twijfel nogal tussen deze en de Packtalk.

Een van de dingen die ook opvalt als je online zoekt op de freecom 4 is dat vooral iphone bezitters steen en been klagen en Android bezitters niet of minder.

Inmiddels staat er een aparte versie van de Cardo app voor de Freecom in de ios app store.

Dus ik ben wel benieuwd of het nu met de laatste firmware en de laatste app allemaal een beetje fijn werkt?

Ik heb dus een iphone ;-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan