cardo packtalk,

2 jul 2021
1
0
Cardo packtalk ,bij mij en mijn partner horen we in onze helm maar aan een kant geluid
heeft daar iemand het zelfde probleem en soms een oplossing voor
 
Soms lijkt het zo omdat één speaker niet goed voor de gehoorgang van het oor zit. Zet het volume op max, terwijl je de helm af hebt. Zoek dan op YouTube een "stereo sound test" die je met je mobiel op je Cardo afspeelt. Zo kan je goed horen of beide speakers werken.

Als dat niet het geval is, dan is er mogelijk zoals bij mijn setje een draadbreuk. Ik heb toen maar een nieuw setje gekocht. Je kan ook opzoek naar de draadbreuk en met een soldeerbout aan de gang.
 
Ik heb sinds kort een Scala Cardo Packtalk Slim. Het pairen op zich gaat goed, alleen heb ik het idee als met het ene pair dat ik het andere weer kwijt ben. Ik heb 4 dingen die ik graag aangesloten wil hebben: telefoon, navigatie, muziek vanaf de radio van de motor en de intercom van de passagier. Van de passagier gaat denk ik wel via het andere protocol (DMC), maar die andere 3 lukt maar niet samen. Klopt het dat de set maar 2 bluetooth kanalen heeft, waardoor het niet lukt? Weet iemand misschien de goede volgorde van pairen? Alvast bedankt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan