Cardo Scala Rider G9X powerset voor twee helmen, compleet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frenkie

Die hard MF'er
20 okt 2004
400
23
Brunssum
Facebook
Cardo4.jpg
Cardo1.jpgCardo6.jpgCardo7.jpg (de powerset is compleet voor 2 helmen).

Ik bied hier mijn G9X powerset aan ivm upgrade. Deze twee units hebben altijd 100% gewerkt. Tot vorige week zaten ze nog op onze helmen!
Ik bied ze aan met twee nieuwe USB kabels, 4 nieuwe ongebruikte plakstrips en 4 nieuwe ongebruikte speaker velcro's.
Er zitten alle manuels bij, zelfs een Nederlandstalige kopie. De set is ong 5 jaar oud en kostte toen 500 euro.
Doe me een bod en we kunnen onderhandelen.

De Community web applicatie bied je de mogelijkheid om aan een tourrit deel te nemen of er zelf één te organiseren en eenvoudig andere motorrijders uit te nodigen. Via diezelfde web applicatie kunnen tevens de persoonlijke instellingen van de G9X worden aangepast en software updates worden geïnstalleerd. Staat er een instelling niet helemaal naar wens, dan pas je deze onderweg alsnog snel aan met behulp van Cardo's nieuwe SmartSet applicatie voor Android™ smartphones.

De Scala Rider G9X kan gelijktijdig draadloos worden verbonden met een navigatiesysteem, muziekbron en maar liefst twee mobiele telefoons. Dankzij dit nieuwe "dual- handsfree" profiel ben je onderweg zowel privé als zakelijk altijd bereikbaar! Een andere slimme nieuwe feature van de Scala Rider G9X heet "Music Sharing", hiermee kan de muziekbron van de bestuurder draadloos worden gedeeld met de passagier.

Verbindingsmogelijkheden

Bike-to-bike communicatie tussen 4 motorrijders (tot 1,6 km in full duplex, Bereik kan variëren afhankelijk van terrein. Gereduceerd bereik bij gebruik i.c.m. sommige Scala Rider modellen).
- 4-Weg (2 rijders en 2 passagiers).
- 3-Weg (3 enkele motorrijders).
- 2-Weg (bike-to-bike of rijder-passagier).
1+8 Intercom; geschakelde verbinding met 8 andere motorrijders.
Click-to-link®; spontane intercomverbinding onderweg met andere Cardo gebruikers.
Music Sharing™; deel draadloos via A2DP muziek met de passagier.
Mobiele telefoon Conference Mode (rijder en passagier met beller aan andere kant van de lijn)
2 mobiele telefoons en/of navigatiesysteem.
Stream stereo muziek via A2DP (muziekbronnen ook te verbinden via meegeleverde kabel).
Software updates via web applicatie (Minimum eisen: Windows® XP/ IOS X 10.5).
SmartSet Cardo Android™ app; pas onderweg eenvoudig instellingen aan.
Plus:
Ingebouwde FM radio met RDS, 6 voorkeursstations en smart audio scan.

Prioriteitsmanagement:
Handmatig uitschakelen van intercom of muziek voor ontvangst van inkomende telefoongesprekken of instructies van het navigatiesysteem is niet nodig!

Algemeen:
Gesprekstijd: tot 13 uur.
Stand-by tijd: 7 dagen.
Laadtijd: 3 uur.
Radio tijd: 8-10 uur.
Compatible met complete Scala Rider productlijn Water-en stofdicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan