Cardo Spirit HD koppelen met telefoon en TomTom Rider 500?

El Pollo Diablo

MF veteraan
14 jul 2007
7.122
104
Drechtsteden
Lieve mensen,

Ik kom ergens niet uit. Ik heb mezelf onlangs een Cardo Spirit HD kado gedaan. Koppelen met telefoon werkt prima.

Maar ik heb ook een TomTom Rider 500 die ik voorheen verbond met mijn telefoon zodat ik live verkeersinformatie krijg. Hoe koppel ik het geheel nu in godsnaam? Koppel ik de Cardo met de telefoon én de TomTom of wat is de volgorde :?

Heb de Cardo voornamelijk gekocht om muziek te luisteren in mijn helm dus ik rijd niet altijd met mijn TomTom. Ik word er een beetje kribbig van.

Thanks!
 
Hoi Hoi. Ik heb toevallig dezelfde headset.

Handleiding

Even de instructies wat lager in het boekje volgen. Op pagina 13.

1. Voeg je telefoon toe en controleer in de APP of het goed gaat/up-to-date is.
2. DAARNA navigatie toevoegen volgens de instructies op 13. Dat werkte voor mij. Suc6.
 
RTFM!
(lang geleden dat een handeling zo duidelijk stond beschreven in een handleiding en ook nog een werkt ;))
 
Duh. Bedankt.

Maar dat werkt dus niet ;)

Mijn telefoon moet ik verbinden met de TomTom anders heb ik daar geen internet op en dus geen verkeersinformatie.
 
Duh. Bedankt.

Maar dat werkt dus niet ;)

Mijn telefoon moet ik verbinden met de TomTom anders heb ik daar geen internet op en dus geen verkeersinformatie.
Sorry. Dat stukje had ik gemist.

Koppelen van een smartphone en je Rider aan een headset

Volgens TomTom moet je voor de Rider deze volgorde volgen. Dus ik zou zeggen: Even combineren.

1. Koppelen telefoon en headset
2. Koppelen Rider en telefoon.
3. Alsnog de instructie volgen voor het koppelen van de Rider en de headset. Anders kom je dus niet op dat channel twee. Maar reset je telkens channel één van de headset.

Nou, ben wel benieuwd of het nu wel lukt op de manier die je wilt. Gebruik zelf een tweede (oude) telefoon als navigatie.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan