Cardo vs Sena

IIwouterNL

Rookie
20 mei 2018
14
0
Den Haag
Ik ben behoorlijk aan het twijfelen tussen Cardo of Sena en heb er een aantal vragen over... Is het met een van de 2 merken mogelijk om tijdens de intercom meldingen van bijvoorbeeld flitsmeister of navigatie te horen vanaf een iphone? Dus dat de meldingen van je telefoon voorrang krijgen over de intercom.

Ik twijfel voornamelijk tussen de 10s of de freecom 4 plus of de packtalk bold. Voordeel van de Cardo's is dat ze JBL speakers hebben die waarschijnlijk beter zijn dan die van de Sena. Daarnaast zijn die cardo's ook waterdicht... Wat zou jullie voorkeur hebben?
 
De cardo heeft in de nieuwe serie inderdaad jbl, die wij hebben nog niet.
Ik weet niet of de sena inmiddels ook waterdichtheid garandeerd maar wij hebben toen alleen daarom voor de cardo gekozen.
 
De cardo heeft in de nieuwe serie inderdaad jbl, die wij hebben nog niet.
Ik weet niet of de sena inmiddels ook waterdichtheid garandeerd maar wij hebben toen alleen daarom voor de cardo gekozen.
Bedankt voor je reactie. En hoe zit het met navigatie en/of bijv flitsmeister meldingen tijdens een intercom gesprek? Komen die er gewoon doorheen?
 
Ik zou alleen voor Sena gaan als ik motovlogger was. Kun je makkelijk je microfoon aan koppelen en nu zelfs de ingebouwde camera gebruiken. Anders zou ik voor de packtalk gaan ivm betere connectiviteit. Heb zelf de packtalk bold.
 
Bedankt voor je reactie. En hoe zit het met navigatie en/of bijv flitsmeister meldingen tijdens een intercom gesprek? Komen die er gewoon doorheen?
Je kan bij cardo kiezen wat prioriteit heeft.
Zelf niet geprobeerd, navigatie staat altijd op stil. Flitsmeister gebruik ik niet. Wel rustgevende muziekjes en intercom tegelijk.
 
Vooropgesteld ik heb geen ervaring met de Sena. Ik heb een packtalk Bold. Je kan meerdere apparaten hierop koppelen om zowel telefoon als navigatie geluid door te krijgen. Je telefoon regelt de verschillende geluid stromen komende vanuit welke app dan ook geluid doorvoert (flitsmeister, spotify, etc.) en in de cardo kan je de rest regelen. Ik zelf gebruik alleen geluid van mijn telefoon omdat ik de navi maar irritant vind :+

Wat betreft de JBL speakers, vanaf het 2019 model zitten deze erbij (40mm variant) maar vraag me af hoever de standaard meegeleverde speakersheel veel beter zijn dan die van Sena. Cardo verkoopt separaat nog een grotere versie JBL speakers (45mm) allicht dat deze meer power leveren maar heb hier nog maar weinig reviews over kunnen vinden.

Al met al ben ik erg tevreden met de packtalk bold, app, connectiviteit, drop in-out group chat zijn de dingen die mij erg goed bevallen.

Succes met de keuze :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan