Carnage

DukieDucati

Rookie
17 sep 2004
7
0
Blankenberge
heb juist een motor aangekocht een kawasaki zzr 600 uit een accident, mijn vraag naar jullie toe is hoe haal ik de schreven uit de carnage, met een pasta? En waar vind ik piratte stukken zoals rempedaal,voetjes,..

Mvgr

DukieDucati
 
heb juist een motor aangekocht een kawasaki zzr 600 uit een accident, mijn vraag naar jullie toe is hoe haal ik de schreven uit de carnage, met een pasta? En waar vind ik piratte stukken zoals rempedaal,voetjes,..

Mvgr

DukieDucati

eh graag een vertaling voor de niet belgen onder ons, wat is een carnage, wat zijn schreven, en piratte stukken? :?


Ferrekau jij komt net uit het belgen land, jij weet vast wel wat hij bedoeld?
 
heb juist een motor aangekocht een kawasaki zzr 600 uit een accident, mijn vraag naar jullie toe is hoe haal ik de schreven uit de carnage, met een pasta? En waar vind ik piratte stukken zoals rempedaal,voetjes,..

Mvgr

DukieDucati

eh graag een vertaling voor de niet belgen onder ons, wat is een carnage, wat zijn schreven, en piratte stukken? :?
Komt ie:

[*]Accident = ongeluk
[*]Schreven = krassen
[*]Carnage = Kuipwerk
[*]Piratte = Al sla je me hartstikke dood dit weet ik dus ook niet.
 
Lollig??? Man ik heb deze topic gestart, heb zelfs nog geen deftig antwoord gekregen, dus jij denkt dat ik dat lollig vind?
Soms moet je de vreugde van inzien.

Hou deze in gedachten!


DukieDucati
Nou... Pogingkje dan.

De krassen hangt een beetje van de diepte af. Ondiepe krassen kun je er misschien met Commandant uitpoetsen. Bij diepere krassen zul je met schuurpapier aan de gang moeten. Eerst grof om de kras weg te halen en vervolgens steeds fijner om het glad te maken. Uiteindelijk met waterproof om het weer helemaal strak te krijgen. Bij echte beschadigingen kun je eerst met een vijl de kuip weer in model/strak maken en vervolgens met schuurpapier weer afmaken zoals hierboven beschreven. Needless to say dat, wanneer je met schuurpapier aan de gang gaat, je daarna de kuip wel opnieuw moet laten spuiten.

Stepjes en andere onderdelen kun je eventueel bij een dealer bestellen. Of je kunt es wat motorslopen proberen om te kijken of die nog wat hebben liggen. Misschien dat er net iemand met een motor als de jouwe op de andere kant gevallen is. Verder kun je natuurlijk ook altijd es kijken naar imitatie spul.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan