Cars & bikes

The6thgate

MF'er
13 jan 2002
79
0
Maastricht
whoeiz...over 2 weken komt bij cars and bikes de kawa zx12r langs :}
ga zekers weten kijken.
Gister hadden ze ook al de eerste motor sinds...erm...een hele tijd :P
[me]The6thgate is happy :)
[/me]

o ja, nice 2 be back ;)
 
Heb het normaal gesproken niet zo op Choppers, maar dat ding van gisteren, een Kawasaki Mean Streak ofzo ( :? ) vond ik toch wel vet!

[edit] Niet Main Stream maar Mean Streak dus![/edit]
 
Laatst bewerkt:
Is ons Michael al op MRT geweest ook :?

Vanavond laat herhaling toch :?
 
Nu we het toch over tv programma's hebben.

Aankomende vrijdag op Ned 1 om 21.00 uur.
Blik op de weg MOTOR-SPECIAL :)

En ff over Cars & Bikes er komt een kawa vulcan 1500 Mean Stream.
 
Foei!! dat jullie daar naar kijken zeg....

[me]DaFoolio heeft zelf ook een stukje gezien :+
[/me]


Nu we het toch over tv programma's hebben.

Aankomende vrijdag op Ned 1 om 21.00 uur.
Blik op de weg MOTOR-SPECIAL :)

En ff over Cars & Bikes er komt een kawa vulcan 1500 Mean Stream.
En vanaf 12 mei komt er bij Yorin een programma speciaal over motoren. Stond in het blad "Motor"
 
Nu we het toch over tv programma's hebben.

Aankomende vrijdag op Ned 1 om 21.00 uur.
Blik op de weg MOTOR-SPECIAL :)

En ff over Cars & Bikes er komt een kawa vulcan 1500 Mean Stream.
DAMN, dan ben ik op vakantie. 8-)
Jammer dat ik die uitzending moet missen.
 
Cars & Bikes vind ik een kutprogramma. Laten effe wat plaatjes zien (vooral koekblikken) en voor de rest niets. Koop dan een motorblad of zo.
 
Ach, mis je niets aan alles is toch de afgelopen jaren al uitgezonden. Blik op de weg is altijd 'the best of' van alle herhalingen van de hoogtepunten van......

Kijk je toch van de zomer weer. Dan herhalen ze weer deze herhaling.
Wat ze nu aan "Blik op de weg" uitzenden zijn nieuwe afleveringen. Niet alle fragmenten zijn even neiuw, maar wat er nu word uitgezonden is nog niet verwerkt in oude 'herhalingen' ;)
 
Cars & Bikes vind ik een kutprogramma. Laten effe wat plaatjes zien (vooral koekblikken) en voor de rest niets. Koop dan een motorblad of zo.
Is dat niet dat programma waar zo'n zaadcel in een supersportwagen zit, zegt: "450 pk is wel genieten, eens even kijken wat hij doet" en dan met een vaart álá Nightrider er vandoor 'stuift'?
 
Is dat niet dat programma waar zo'n zaadcel in een supersportwagen zit, zegt: "450 pk is wel genieten, eens even kijken wat hij doet" en dan met een vaart álá Nightrider er vandoor 'stuift'?

Dat heb je helemaal goed geraden *D

Gaat nergens over maar toch kijk ik iedere keer |(
 
Is dat niet dat programma waar zo'n zaadcel in een supersportwagen zit, zegt: "450 pk is wel genieten, eens even kijken wat hij doet" en dan met een vaart álá Nightrider er vandoor 'stuift'?

Inderdaad zo'n druif die bij elke pedaalemmer dezelfde superlatieven uit de kast haalt (of uit z'n bol geleerd heeft). Let maar eens op: "heel aardige prestaties" (= komt eigenlijk te kort, maar dat mogen we niet zeggen), "behoorlijk mee kan komen" (= je moet 'm flink op z'n staart trappen will je niet door elke vrachtwagen worden ingehaald) "riante zitpositie" (= zit eigenlijk k#*!, maar ook voor die kritiek worden we niet betaald).

Nu ik er eigenlijk over nadenk, volgens mij heeft dat programma dezelfde scriptwriter als de voorganger ervan: de Heilige Koets. Daar hadden ze dezelfde slappe standaardpraat.

Ik heb deze programma's al lang geleden gelaten voor wat ze zijn......
 
Het is en blijft een kutprogramma, net zoals alle andere programma's over auto's en motoren.
Motor TV met Chimene van Oosterhout leek nog een beetje ergens op maar verder gaan ze nooit diep genoeg op een motor in. Je kan inderdaad veel beter een motorblad kopen, alleen beweegt er dan niets!!
Ze moeten maar eens dieper op de motoren in gaan en dan ook niet een programma van krap 25 minuten waarvan 10 minuten ook nog reclame is en een ontzettende domme prijsvraag waar mijn kleine nichtje van 5 ook het antwoord op weet!!!
 
Zapte net even en kwam per abuis op het eerste item van C#@% & B@%&* terecht. In mijn herinnering was het een aaneenschakeling van Bob-de-Jong clichés. Is dat druifje begonnen met een onvervalste imitatie van Huub Stapel van je-weet-wel, dat andere koekblikprogramma.

Wist gelukkig nog op tijd door te zeppen.

Pffffew .... just in time.
 
Is dat niet dat programma waar zo'n zaadcel in een supersportwagen zit, zegt: "450 pk is wel genieten, eens even kijken wat hij doet" en dan met een vaart álá Nightrider er vandoor 'stuift'?

En dan is er eigenlijk nog geen reet aan, klinkt alleen leuk...
 
Op dinsdag 07 mei 2002 12:07 schreef ZXRené het volgende:
.....
Motor TV met Chimene van Oosterhout leek nog een beetje ergens op maar verder gaan ze nooit diep genoeg op een motor in. .......

Motor TV is net als alle motor/auto/caravan/boot/eigenhuisentuin programma's zwaar :(
Die Chimene bakte er helemaal nix van (ging ooit bijna op dr plaat toen samen met die pipo van Big Brother) Snelheid wordt uitgebeeld door debiel van links naar rechts slingeren op de motor, en waarom altijd die duffe interviews tijdens het rijden |(
Als ik rijdt, dan is de enige taal die ik spreek gebarentaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan