Cars & Bikes

Kubiekdriehoekje

MF veteraan
Donateur
6 mrt 2002
5.590
47
Hellevoetsluis
Zat net even te zappen en zag in eens motorfietsen bij Cars & Bikes. :?
Werd dus verslag gedaan van Motard-races en was warempel de moeite waard om te bekijken. Yorin zal het vast nog wel 3x herhalen deze week, dus als SM's je interesse hebben...
 
C&B was een herhaling van afgelopen zondag, maar het was wel een "verse" aflevering.
Die supermotard-race was in alp d'huez, gereden op 4 augustus...

had het zelf niet gezien, maar er is al eerder super motard geweest in C&B,dacht ff dat dat het was, aangezien ze bij motortv ook al de nieuwe fazer 600 tig keer hebben :P
 
Kheb ut ook gezien, snapte eigenlijk nooit waarom da programma cars & BIKES heette?!!! Nooit motoren te zien, maar dit was idd de moeite waard!! echt top!
 
Ik wou het net vertellen/vragen, ik vind dat toch eigenlijk best wel een erg knuppelachtig programma.
 
Is toch gewoon sluikreclame. Als er een keer iets aan bod komt vwb motoren wordt er wat flauwekul verteld wat me vaak niet eens interesseert.
Zelfde geldt voor het programma wat ervoor uitgezonden wordt. Werd eerst gepresenteerd door Chimène en nu door zo'n blonde dame. Nietszeggend en eigenlijk allen maar reklame voor Motoport en eerder voor Safe :j :j .

Zo, ff kunnen klagen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan